2020年2月17日星期一

臘味煲仔飯 + 白菜仔 ( 17-FEB-2020 )






見到飯焦好開心   但其實再唔睇下就會燶哂   哈哈


( 17-FEB-2020  MON )

今朝真係凍咗好多呀   好似得 11 度咋 ~

里奧大人話已經醒咗   所以陪我食早餐呢   開心開心 ~



菇場忙呀   忙到 11 點半  ~

今個星期放 5 點   實在太好喇   好想快啲回復正常時間放工   代表疫情已控制到嘛 ~

Lunch Time 出去超市睇嘢   幫家姐買 Pack 通粉   之後又去 360 睇嘢   又比我買咗三包麵粉   重到呢   最後買埋腸粉番菇場   又 1 點先食   呵呵 ~


忙多陣就可以 Hea   5 點準時放工   但等咗 20 分鐘車   嘩哈哈哈哈   即係早平時放工 5 分鐘   依家啲車程時間耐咗呀   以往係 10 分鐘   依家次次都係要 20 分鐘 ~

諗住買 $15 排骨   不過豬肉佬話無喎   但另一個員工又叫停我   咁其實係應該覺得我買得少   唔想買比我   不過我最後都無買 lu   我真係好耐好耐無買新鮮豬肉   依家都係買急凍豬扒同豚肉   因為覺得方便呀 ~

番到屋企都接近 6 點   係時候預備晚餐喇 ~

是日懶餐 - 臘味煲仔飯 + 白菜仔

臘味煲仔飯 - 終於比我煮到有飯焦   但其實無心煮反而煮到   真係搞嘢 ~

白菜仔 - 呢期真係只鍾意食白菜仔   因為菜心要咬好耐   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇   因為里奧大人主動燙衫 ~

原來買哂中粉高粉低粉   咁就好喇   有排玩   嘻嘻


今晚 10 點 45 分都自己瞓先喇   個人好鬼凍   要捐入被竇呢 ~

沒有留言:

發佈留言