2020年2月15日星期六

橋鍋居 @ 紅磡 ( 15-FEB-2020 )

豚肉雜菜湯鍋定食 ($45) - 我仍然覺得好味道   哈哈哈哈


雞扒夜貓大碗飯 (木魚絮 + 紫菜絲 + 牛油拌) ($45) - 里奧大人都覺得呢個飯係最好味道


( 15-FEB-2020  SAT )

今朝同里奧大人 10 點都自然醒喇   沖埋涼就去食早餐 ~




食完就番屋企 lu   開埋機洗衫就抖下 ~

里奧大人 12 點半都要番工喇   我就繼續抖 ~

家姐 1 點半左右嚟到接我   我話不如食埋下午茶先去佢屋企   唔駛出出入入 ~

我唔想食粉麵   又唔敢食炸雞   所以去沙爹王試下 ~

半價飲凍咖啡 ($15)


越南薄皮春卷 ($36) - 勁好味   餡料好多蝦米


香脆芝士條 ($29) - 就咁春卷皮+芝士   簡單又好味   頭先話唔食炸雞   但今餐都好多炸嘢   哈哈


鐵板紅酒汁牛柳粒 ($59) - 家姐要我食牛   大蘑菇粒好味道


行到 3 點半就番家姐屋企喇   Berry 係咁撲我呀   直頭唔理家姐   真係痴咗線   家姐都愕哂然喇   哈哈 ~

想瞓又唔瞓   呆呆滯滯勁得意   哈哈


無啦啦又碌大對眼


郁來郁去   其實係想瞓


家姐托住佢個頭仔


真係瞓着咗㗎

家姐話好攰   要放低佢   但隻手仍然托住佢   哈哈   呢個樣就好 BB 喇


對眼都係塌哂落嚟


扮精神   哈哈



我係咁搓佢頭仔   佢勁想瞓㗎


對眼咪到實一實   但心太野   一聽到狗吠就走出去睇


7 點幾走人   家姐問我個口罩呢 ?!?!   我話喺車度   家姐之後高八度話喺車度 ?!?!   我話唔係呀   係背囊度   哈哈   真係唔知做咩鬼會答佢喺車度 ~

里奧大人今晚 8 點幾先放工   食完晚餐都番屋企喇 ~

番到屋企都 10 點   即沖涼喇 ~

係天氣凍成日瞓   定係今日係咁昅住我   昅到好攰呀   哈哈


比人打暈咗   哈哈


今晚睇下 Youtube   又差唔多 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言