2020年2月14日星期五

翠河餐廳 @ 官塘 ( 14-FEB-2020 )

沙爹中蝦粉絲煲 ($69) - 幾好味喎


西檸軟雞 ($55) - 新鮮熱辣辣   勁熱氣   哈哈


( 14-FEB-2020  FRI )

尋晚瞓得勁差呀   感恩起身又 OK 喎 ~

早餐食吞拿魚治烘底   叫做酸酸哋   開胃啲咁 ~


菇場唔忙呀   可以抖抖 ~

聽日又唔駛番工   不過對我無影響啦   我聽日 Off   但如果以後星期六唔駛番工就正喇   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   之後就番菇場食杯麵   勁懶 ~

無驚無險又到 4 點   即走人喇 ~

番到屋企抖陣   差唔多 6 點幾就出去食飯喇 ~

食完就去超市買嘢   之後番屋企 lu ~

沖埋涼就休息   呢排好鬼攰 ~

10 點半想瞓   不過加拿大堂妹打比我   咁要聽啦 ~

佢問我點呀   哈哈   我話我無嘢呀   佢話本來諗住寄啲口罩比表姨   但估唔到佢個埠仔都無哂口罩呀 ~

佢話依家天氣係 -40度   佢一陣仲會去做義工   真係聽見到凍呀 ~

傾咗 20 分鐘左右   佢都要預備   咁我都瞓喇   里奧大人就繼續做公司嘢呢 ~

沒有留言:

發佈留言