2020年2月11日星期二

龍城冰室 @ 九龍灣 ( 11-FEB-2020 )

黑椒牛仔骨煲 - 我好想食牛仔骨呀   所以叫呢個餸


咸蛋蒸肉餅 - 呢個都好味道


( 11-FEB-2020  TUE )

尋晚試下滴兩滴薰衣草精油喺兩邊枕頭   又好似好瞓咗啲 ~

精油係家姐比我㗎   佢話同事話會瞓得好啲   但家姐話佢又唔需要   咁比我試下喎 ~

早咗 10 分鐘搞掂   所以同里奧大人一齊食早餐 ~



菇場忙呀   好快到 Lunch Time ~

里奧大人 Send 張相比我   我以為佢早餐唔飽   要再買山竹牛肉番公司食   原來係佢同事比咗四個百香果比我呀   哈哈


今日唔出去喇   食 Flakes + 豆奶   終於清哂包 Flakes 勁開心 ~

忙下停下又到 4 點   去埋超市買嘢就番屋企喇 ~

抖到 7 點幾就出發   因為里奧大人要剪髮   所以去九龍灣食嘢 ~

食埋雪糕就搭車番屋企   沖埋涼就食生果喇 ~


今晚好攰呀   自己 10 點 45 分都瞓先 lu ~

沒有留言:

發佈留言