2020年2月7日星期五

泡菜炒豚肉 + 鮑魚仔皇帝菜 ( 7-FEB-2020 )




將味粉落埋一齊係咁撈   真係好味好多呢   哈哈


( 7-FEB-2020  FRI )

感恩又一覺瞓天光   鬧鐘響咗其實都唔係咁想起身   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   今朝遲咗   估唔到又見到辣姐   咁又一齊傾下偈 ~


菇場唔忙   因為工廠都未開工 ~

西瓜話聽日唔駛番工   咁都好   其實星期六番工真係多鬼餘   根本無嘢做   我忙嘅嗰啲   其實可以留番星期一做都得囉 ~

Lunch Time 出去買菜買生果   之後即買埋腸粉燒賣牛肉就番菇場喇   開始有啲餓 ~


仍然唔忙   準時 4 點放工 ~

番到屋企抖下   咁坐我隔離嘅肥仔同事成日咳   所以我就飲包粉打底   但唔記得點沖   所以問家姐   佢幫我問同事   佢同事問邊個唔舒服 ?!   咁我同步都問埋教友點沖 ?!   佢又即問我做咩飲呀   有無四肢無力呀 ?!?!   笑死我   我話點解妳哋會咁大反應㗎 ?!   之後我先知原來呢隻粉係 For 唔舒服   我話以為係保健咋   哈哈 ~


依家多咗時間預備   所以 6 點半可以開餐了 ~

是日晚餐 - 泡菜炒豚肉 + 鮑魚仔皇帝菜

泡菜炒豚肉 - 襯記我開咗罐泡菜   就要間唔中炒下   哈哈 ~

鮑魚仔皇帝菜 - 又比我記得有罐鮑魚   其實我最主要係想要佢啲汁   咁樣個菜就無咁單調 ~

洗埋碗   食埋生果都 7 點 50 分   里奧大人要預備 8 點開 Conf Call 喇 ~

咁我開埋機都沖涼   之後休息   佢哋傾到 9 點半先傾完 ~

今晚都攰攰哋   所以 11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言