2020年2月25日星期二

泰瘋狂 @ 曼谷。泰國 DAY 2 (PART 1/2) ( 25-FEB-2020 )


( 25-FEB-2020  TUE )

今朝 8 點半起身   沖埋涼就去食早餐 ~

朝早第一件事唔係摸下里奧大人塊臉   而係要摸下啲衫乾未   哈哈   一諗到番到香港唔駛洗衫就好開心㗎 ~

雖然 8 點半起身   但其實沖埋涼換埋衫都要 9 點先落去食早餐   早餐時間至到 10 點半   所以都有好多時間食早餐呢 ~

所有衫褲已經乾哂


房間景觀係望到對面住宅   所以一定落窗簾


廳嘅景觀


落去食早餐喇


望落去   咁樣睇都幾靚


望上去都好乾淨


里奧大人知我鍾意喺酒店慢慢嘆早餐   所以就算呢間酒店早餐係普普通通   佢都會 Book 埋早餐呢 ~

我唔會對早餐有咩期望   上次都無咩驚喜嘛   最緊要食物乾乾淨淨   坐得舒服就可以 ~

呢間酒店無咩人食早餐   次次拎嘢食都係得我一個人咋   呵呵


我來喇


繞場一周



我都鍾意食 Cold Cut   因為香港買好貴


見到皮蛋鹹蛋就知道有粥


我鍾意睇   但唔係咁鍾意食   如果家姐來   肯定日日食   佢實在太鍾意食麵包同蛋糕喇


食蛋糕就食唔落其他嘢   所以我唔會食呢


Indian Food


Chicken Masala   我鍾意中式咖哩多啲


Naan Bread 咁受歡迎嘅


Vegetable Samosa   呢個就吸引喇


小朋友區   其實我勁想拎呢啲餐具   因為一碟可以放哂有汁同無汁嘅食物嘛


Deep fried Fish with Spicy Chili Sauce   呢個都吸引


Chicken Creamy Mushroom Sauce


Chicken Gyoza / Stew Beefwith Shoyu Sauce   我最鍾意食嘅煎餃子


Fried Rice with Kimchi / Stir Fried Cabbage with Fish Sauce   晚餐呀


Pasta with Pumpkin Sauce   同咖哩汁差唔多色


Chinese Vegetable Stew


呢啲真係無咩興趣


番工食嘅午餐呀   哈哈


咁少嘅


屋企有呢啲擺設都唔錯   但好怕打爛花樽


老土啲講   早餐好唔好食真係唔重要   最重要係可以同里奧大人一齊食   我成日話去旅行好開心呀   佢話有得去旅行梗係開心啦   我話我開心係因為可以由朝到晚可以黐實你咋   之後條友話可唔可以放過佢   哈哈哈哈


里奧大人嘅早餐


開餐


Pork Station


我鍾意食呢啲脆皮腸仔


Egg Station   估唔到里奧大人唔知   去到酒店餐廳   我真係每個地方都巡㗎   哈哈


即叫即煎


屋企有心型煎蛋模   但從來無用過   哈哈   我都唔知點解會買心型模


話咁快就煎好


隻蛋都好味道   但 Marriott 係超級好味道   雖然咁講好唔公平   哈哈


里奧大人鍾意食煙肉 + 炒飯


Kanom-Pang-Sang-Ka-Ya 簡介



細細個嘅 Steamed Bread


3 種唔同嘅醬 (Thai Pandan Custard / Sweetened Condensed Milk / Thai Tea Custard)


因為我唔會買呢個醬   所以會試下   哈哈


我最鍾意食嘅腸仔 & 粟米


Naan 好乾


里奧大人又傾公事了


西瓜 & 菠蘿都好甜


里奧大人鍾意食木瓜


尋日買嘅熊仔餅髮夾   勁鍾意呀


10:18 食完


我每日都會睇天氣預測   始終有一日去郊外地方   見邊日唔落雨就要去㗎喇


食完就上房抖陣   抖到 11 點就出發   因為 Tuk Tuk 要等 15 分鐘   所以我哋直接行去 BTS 站喇   反正我又唔覺得好熱   可能間房實在夠凍   哈哈 ~

有次無按 MAKE UP ROOM   所以無人執房


今日都好好天氣   感恩感恩


行去 Chit Lom BTS 站只係 5 分鐘左右   直路一條嘛   住呢區真係去邊都方便   行去 Siam 又近


賣飲品的


呢架食物車好乾淨


依家睇相就後悔點解唔食呀   我就係好想帶里奧大人去食 CREPE   不過其實次次食完早餐都好飽   只想行不想食


好田園 Feel 嘅 STARBUCKS COFFEE


如果我住曼谷就一定會買
滕籃裝雜物


見到架衣車   但唔知佢車咩呢 ?!


沿途好多按摩店   無得按都睇下價錢


佢喺度拜神


按摩價錢都貴哂


雖然我鍾意食芒果糯米飯   但朝早就唔係咁想食呢啲   哈哈


去過曼谷幾次了   里奧大人都唔會特登周圍影相


見到條街有咁多花就影下啦


我鍾意黃色嘅花


S 型樹幹


我鍾意嘅電纜   但呢區唔多


越來越想按摩喇   哈哈


有人買彩票


買完就掃下自己個頭


沿途都有唔少嘅街邊檔



聞到好香   確實吸引嘅   只係我唔敢食



好新鮮呀   睇見都開心


差唔多到 mercury


有唔少人幫覜


好大條粟米呀


上次按摩   就係去呢間 Chang Foot Message & Spa


好鍾意去呢間 7-11 睇嘢


行前少少就係 Tuk Tuk 上/落車位置


mercury Ville 有唔少食店㗎   所以同里奧大人講話唔駛怕無嘢食   哈哈


我唔識打結   所以次次打完結   無耐又會鬆番哂   所以要里奧大人幫我打結呢   佢整得好實㗎


去 Boots 睇下嘢   之後搭 BTS 去 Thong Lo (E6) 站   12 點半左右到    之後再 C
all GRAB TAXI   所以 12 點 40 分就去到 DONKI   都好快呀 ~

Boots 又係一個百行不厭嘅地方


雖然減 20%   但都係貴


防曬用品無香港咁貴


呢支藥膏係必買


按摩膏就諗下買唔買先


之前買嘅膠布   真係比我用哂   依家用剩 1 盒   不過今次都唔會買喇


蚊怕水   上網睇話好有效


消毒噴霧只係 60B


我覺得貴呀   所以又要諗諗先   今時唔同往日   真係唔會為買而買呢


越來越貴   上次細支好似 HK$12 咋   依家接近 HK$22


里奧大人喺另一邊搵到 NOW 72 一支   做咩唔放埋同一個位置㗎


309B (HK$77)   但香港只係 $45.9 咋喎   依家乜事   貴咗咁多嘅 ?!


呢個就同香港差唔多價錢


Aveeno 嘅 Body Cream   我喺香港萬寧買都要 $139/支   有時候會第 2 件 75 折  折咗都要接近 $110/支   所以今次一定要買幾支番香港   同埋里奧大人皮膚乾燥嘅時候   搽呢個牌子就唔會令佢皮膚敏感呢


349B 抵


但 279B 更抵   哈哈



呢個裝潢   感覺係買 Organic 及天然產品


種類都幾多



茶包


有部份係 Organic 產品


我勁鍾意行 MINISO



隻貓好似 Disney Marie Cat   怪不得我鍾意啦   哈哈


唔算多車


見到佢   我好想笑   哈哈哈哈   佢好似頭大身細咁



我叫里奧大人幫我影㗎   之後要 Send 比阿 mi   不過佢應該唔記得咗啦   我影嘅時候勁驚呀   驚人以為我鍾意得佢咁緊要呀   哈哈


戴口罩係熱   但絕對無影響我去旅行嘅心情   嘻嘻   自拍呀   所以時間都倒轉咗   當時應該係 12 點 15 分   哈哈


有啲人就無戴口罩   所以要遠離佢少少


呢邊就無咁多人


關愛座無人夠膽坐


其實設關愛座真係無用   因為有心讓就會讓   同埋年青人就唔代表一定無病無痛囉


車廂內   都有好多人戴口罩   呢個疫情唔係講玩   真係要好好保護自己呢


終於見到有扶手電梯   我哋成日以為無添   哈哈


JUST CUT 只係 150B   下次試下   就咁剪前面啲碎陰都好吖


坐的士確係舒服   但最緊要唔好塞車   哈哈


呢間 Grande Centre Point 好似貴啲㗎   但我覺得住 Chidlom 就方便好多


另外一間酒店設計都幾靚   但裝飾格啲塵就好難抹呢


差唔多到 DONKI 喇


DONKI Tuk Tuk 好得意呀


4 隻企鵝   哈哈哈哈   又會咁啱大家都有藍色黃色紅色


我未入去已經有好開心嘅感覺


DONKI 賣點只係全部係日貨   其實有啲係香港價   咁就一定唔買啦   未得拎過咩 ~

我真係見到嘢食就勁開心   但里奧大人真係無咩反應   哈哈 ~

DONKI 首歌好好聽呀   之得錄來做 Ringtone 啦


買零食係我強項   我仲會記得香港買幾多錢   哈哈


37B 好抵


豚骨拉麵都抵   本來買㗎   但最後覺得無咩特別   所以就唔買了


喉糖超級抵   但好似就到 Expiry Date


睇見全部都係食物   就特別開心   哈哈哈哈


好多唔同口味嘅 Kit Kat 朱古力   但我又無咩興趣   最搞笑之前諗住買奶茶味 Kit Kat 比家姐   但佢話同事比佢試咗係好難食   叫我千其唔好買呀


Flakes 要 269B 就貴喇


地方唔算好大   但對我來講樣樣都好吸引   哈哈


果醬只係 20B/樽   我覺得細細樽好得意   其實香港可能有   不過我無留意   因為我唔係咁鍾意食果醬



好好好想買燒帆立貝裙邊呀   我超勁鍾意食囉   不過真係好貴   所以一定唔買


細包 299B 都係貴啦   即係 HK$74 一包零食   真係唔會買囉   但如果係里奧大人食   我都會買嘅   真係對佢實在太好了   哈哈哈哈



勁呢   牛肉都唔放過   因為我都想睇下唔同國家嘅價錢嘛



豬肉好肥咁   但粉紅+白色又幾靚喎


勁想食壽司呀   但里奧大人話唔好食咁多生冷嘢



499B 抵呀   可惜無得食   嗚嗚


炸物吸引


便當都好吸引


我想食冷麵   但買完無地方食   唉


我幾鍾意食鰻魚飯   但皮膚唔好就盡量唔食


大福正呀


好想食 Stawberry Daifuku   我同里奧大人講話好味呀   佢話點好味 ?!   真係問得好喇   我話我鍾意食咪覺得好味囉   諗住行完買來食   但又唔記得   嗚嗚


和果子都好抵


Warabi Mochi 就無咩興趣


甜品價錢好吸引


我都好鍾意食醬油丸子   所以里奧大人成日會問   妳有咩唔鍾意食 ?!   哈哈哈哈


酒店有得食   所以唔會買


我同家姐行超市   就算唔買來食   但都會睇好耐   但里奧大人就無呢啲耐性喇


新鮮出爐嘅麵包   但 65B 都算貴啦   HK$15.5一個呀


好多飲品   我要試新嘢


呢罐 Ginger Ale 味道又 OK
 喎   唔係藥水味就可以㗎喇   哈哈


士多啤梨都平


蕃薯就貴喇   接近 HK$71


我覺得 
Mouth Spray 係化學嘢   唔係幾敢試


必買清單有佢㗎   但里奧大人話唔需要喎   咁可以慳番   哈哈


鼻毛器又係必買   但里奧大人用咗之後話唔好用呀


指甲鉗抵呀   里奧大人同家姐都每人要 1 個


里奧大人唔比我買呢個環保袋   哈哈哈哈


我同家姐嘅口味都差唔多   所以我覺得好味   就會問佢要唔要 ?!   佢話要藍莓同檸檬味


香港買呢隻糖仲平呀


里奧大人同我講話妳最鍾意嗰啲呀   大佬   咪亂講喎   我唔玩呢味嘢㗎   哈哈




上去睇下先   一場來到   咩都要行下


樓上係買家品同化妝品   最估唔到有狗狗零食   Berry 姐發達喇 ~

149B一對   雖然鍾意   但唔捨得買   同埋屋企真係好多新襪呢


呢啲公仔襪就無興趣喇   除咗 Minions   哈哈


349B 有 10 對就好抵


呢啲制服誘惑   原來都要 599B



呢啲卡通人物都 OK 嘅   但我着都係覺得恐怖


里奧大人咁打扮   肯定比人打   哈哈哈哈


假髮都要 499B


我叫里奧大人買份佢自己鍾意嘅禮物啦   我話將自己生日禮物嘅 Quota 比咗佢 ~

講真   我要買嘅嘢 (除咗杯碗碟)   佢一定買比我   但佢自己鍾意嘅嘢就會諗好耐   所以難得佢咁鍾意   點都要佢買囉 ~

佢肯定見到鍾意嘅嘢


仲好認真睇   我嚟咗都唔知呀


我叫佢買啦


睇電腦同模型   就會得里奧大人自己一個慢慢睇



里奧大人講完比我知啲角色   我都係分唔到邊個打邊個



699B一盒   其實我唔知香港係咩價錢



對眼好搞笑


我對呢啲真係完全無興趣


我離遠睇以為係豬肉條呀


原來係螢光捧


再周圍睇下


聽日我生日呀   所以見到呢頂帽就一定要拎來影 (因為肯定唔會買)   原來里奧大人頭先都見到   都諗住叫我過嚟影呀


無人呀   所以繼續拎啲帽嚟影相   哈哈


里奧大人話一定要戴呢頂帽   因為係壽司


我戴住生日蛋糕嘅帽


安全第一嘅安全帽真係無咩機會會戴到   所以要影呀   哈哈


Berry 有福喇   但我唔知啱唔
啱佢食   所以 Send 比家姐睇   佢覺得啱先買


每包只係 49B 咋



繼續行來行去


Line 嘅濕紙巾


以前一定會買   依家影咗當擁有㗎喇   屋企真係好多簿   但其實又無咩嘢要寫   叫里奧大人拎番公司用又唔得   因為好多係公仔薄面   男人之家拎出嚟開會寫嘢都幾搞笑   同埋我已經迫佢拎咗個粉紅色鬆弛熊 Cushion 同蛋黃哥月曆番公司用   就咁睇佢個位   唔知以為係女同事坐呀   哈哈


另一邊係藥妝部


剃鬚用品已經貴哂


279B 都抵   不過又無乜用


NIVEA 潤唇膏只係 79B/Pack   真係超級好抵呀   其實我不嬲用開呢個牌子   但越買越貴   所以轉其他牌子   依家咁平就買 2 Pack


左手邊咁大盒都只係 189B   但唔知咩牌子   右手邊就係 Vaseline 喇


正呀   但里奧大人唔比買   話買完番嚟都唔會玩囉   唔通佢真係鍾意我長期保持 Keep Fat ?!


買咗 2 大袋嘢   用咗 2,144B   仲好重添呀   睇嚟一陣都要番酒店㗎喇 ~

See U DONKI


我鍾意行 DAISO   呢間仲要無人   所以更加要入去睇   哈哈


廚房用品   百看不厭   里奧大人唔會明的


湖水綠嘅煲好靚


糖就真係唔買喇


所有嘢都好平   就咁睇已經好開心


地方唔大   但好多嘢睇


12 點 40 分行到 2 點   係時候食 Lunch 喇 ~

我諗住出去 Thong Lo 搵食   但里奧大人話上 DONKI 樓上睇下   發現有幾間食店   咁就好喇   可以食嘢同抖下 ~

成個細路仔咁   要即場拆禮物   所以我好肯定佢好鍾意


幾開心


成個場好靜


2 點半開餐   食到 3 點半走人   今餐食得好滿足   因為有炸嘢同壽司   嘻嘻 ~

@ ZEN


包場


準備開餐



120B/2 杯勁抵喎   里奧大人成日話我 Order 完仲睇咩餐牌   就係因為咁   我先睇到呢個飲品特價呀


Ten Zaru Soba Bento Set (270B) - 
我忍唔住要食壽司同炸物喇


好開心呀我


SPECIAL ABURI TAZUNA SUSHI (Assorted Grilled Sushi  & Salmon Rolls) (390B) - 我樣樣都鍾意食



Strawberry Shake - 酸酸甜甜好味道   呢杯原價 75B/杯   依家就 120B 兩杯   其實只係平 15B (HK$3)   真係雙位數同單位數嘅分別喇   哈哈


Green Tea Shake - 味道比較淡


呢餐 858B 真係抵食呀   仲係包場喎   哈哈


我同里奧大人講話可能有得退稅   但我地睇唔明   要再去 DONKI 問職員   但佢講完都唔明   自己再睇   係有個 V 字先可以退稅咋   咁即係無得退啦   因為要 1,000B 先可以退   哈哈


每次自由行都一定要有張 List   實在樣樣想買   但又驚唔記得買



去食同去玩嘅又會分開寫   所以同里奧大人講   一話去曼谷   我真係做唔少 Research 㗎



本身 Draft  係超級求其寫   因為當時唔知去唔去到曼谷呢


全層係食肆   咁樣規劃就最好


呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言