2020年2月22日星期六

住家飯 @ 家姐屋企 ( 22-FEB-2020 )

開餐


紅青蘿蔔粟米豬骨湯   我同家姐都鍾意食豬筒骨㗎


釀豆卜 & 尖椒 - 尖椒超級辣


好薄嘅豆卜


蠔油燜冬菇鴨掌   呢個餸成日出現   哈哈


白灼九節蝦   正


洋蔥炒絲瓜 - 好味喎   不過家姐唔鍾意食   但家姐知我鍾意食絲瓜   所以煮呢個餸


芒果 Mousse 蛋糕    唔多靚仔嘅生日蛋糕    哈哈哈哈


好酸呀   勁好味   因為餐飯食到好飽   要食酸嘢消消滯   哈哈


同家姐研究咗好耐   點解兩粒馬卡龍會爛咗一半嘅 ?!   原來係走咗位呀   家姐同事話馬卡龍根本唔係呢個位   應該係家姐 Fing 來 Fing 去   所以佢哋走哂位



( 22-FEB-2020  SAT )

今朝里奧大人番工   我鬧鐘又響咗   好在又瞓得番咋 ~

一瞓瞓到 10 點 20 分   家姐好搞笑   Whatsapp 問我做咩咁早起身 ?!   因為見我上線係 7:45 am 上線   哈哈 ~

刷埋牙就去買早餐番屋企食   食完就開始大清潔屋企喇 ~


抹哂所有嘢   再執好衣櫃   順便執埋行李   咁就搞掂哂 ~

里奧大人 3 點番到屋企   所以叫佢買埋下午茶番嚟食 ~


食完抖陣   5 點半出發去家姐屋企呢 ~

Berry 姐好驚里奧大人呀   又縮喺梳化底   之後我入廁所洗手   Berry 又入埋嚟   咁里奧大人再入埋嚟洗手啦   嚇到 Berry 姐縮喺個櫃下面   勁搞笑 ~

冷靜咗之後就好乖咁比里奧大人摸   即刻變咗飛機耳


佢對眼係望住零食   唔係唔會坐咁定



食緊喇



又聞下里奧大人


佢係咁望住本雜誌


想瞓覺


隻眼好恐怖呀   哈哈


攰了


知道開餐   所以舔舔脷


我飲碗湯先   工人成日切到蘿蔔好大嚿㗎   我唔會囉   因為食嘅時候好麻煩   哈哈


家姐 7 點半放工   佢打的番來呀   用咗 15 分鐘就番到嚟   超勁快啦   因為司機全程係 90米   哈哈 ~

家姐洗完手出來   里奧大人就送部 Laptop 比佢   佢勁開心呀 ~

里奧大人自己上網買比家姐㗎   因為見到係紫色   同埋家姐有時要 WFH   咁自己有部電話就方便好多   我完全唔知佢買比家姐呢   真係好多謝佢呀


好大部   所以家姐勁鍾意


搞掂哂就開飯喇   都已經 8 點幾了 ~

食完就食蛋糕   家姐話尋晚買定個生日蛋糕比我   最搞笑我開雪櫃拎嘢飲又唔見喎 ~

食到好飽呀   所以 9 點 45 分先走人   啱啱姐夫番到嚟   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   之後再開機洗衫 ~

睇下 Youtube   今晚 11 點幾都瞓 ~

沒有留言:

發佈留言