2020年2月18日星期二

燒汁洋蔥豬扒配茄汁意粉 + 蒜蓉多士 ( 18-FEB-2020 )




奧大人唔鍾意食麵包皮   咁我切咗去啦   之後再焗   脆卜卜勁好味   第時可以留番做凱撒沙律   哈哈


( 18-FEB-2020  TUE )

感恩一覺瞓天光   可能天氣凍呀   前排潮潮濕濕真係瞓得唔係咁好呢 ~

早餐食吞拿魚治烘底   雖然食到好悶   但真係無咩好選擇   哈哈 ~


菇場勁忙呀   所以好快又到 Lunch Time ~

天氣好就出去行陣   之後再買雲吞米粉番菇場食   但開始覺得唔好味 lu ~


仍然忙呀   忙到 4 點 50 分   抖多 10 分鐘就可以放工 ~

去超市買牛油   估唔到見到有 Andrex 廁紙   咁即買兩條   可以同家姐 Share   因為屋企得 1 條幾存貨   依家買咗就唔駛再買 lu ~

以前我最鍾意買買買   屋企真係最少有 10 條廁紙做存貨   之後減到 6 條   到依家減到 2 條咋   我覺得心癮先係最難搞   一見平就買買買   但我依家好番啦   真係覺得屋企夠就可以   其實咁都好架   慳番唔少錢   哈哈 ~

依家廁所同紙巾同米都有貨   聽聞口罩都減價添呀 ~

喺超市滿 $88 就可以用 $55 換購   咁就抵食喇   之前里奧大人買咗朱古力   所以今次我買 Cookies & Caramel 味道


番到屋企即拖地   里奧大人 6 點幾放工   咁我都預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 燒汁洋蔥豬扒配茄汁意粉 + 蒜蓉多士

燒汁洋蔥豬扒配茄汁意粉 - 用燒汁醃豬扒   簡單又好味 ~

蒜蓉多士 - 里奧大人尋日無食   咁我話留番比我整蒜蓉多士啦 ~

洗埋碗就開機洗衫   再大清潔廁所就沖涼 ~

睇下 Youtube 又已經 11 點幾   今晚自己瞓先喇   呢排天氣凍   好似好快眼瞓咁   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言