2021年5月1日星期六

黑毛豬午餐肉辛辣麵 + 辣椒菜甫小旺菜 ( 1-MAY-2021 )

今日大豐收 因為家姐比咗 2 個金鑽鳳梨 + 4 支 Pokka Sapporo 檸檬汁 + 5 個日本兵衛腐皮烏冬




( 1-MAY-2021  SAT )

今朝 8 點半醒咗   里奧大人話佢都瞓夠   所以叫佢即刻去麥當勞買早餐   因為買夠 $59 就送自動泡沫洗手液機   不過排咗半個鐘就話已經排完 lu ~

真係辛苦里奧大人喇   咁早起身又要排隊又要買早餐   哈哈 ~

感恩里奧大人今日放假   可以見足一日   難得難得 ~


一開 Whatsapp 就見到家姐話買咗 5 支 Haagen Dazs 綠茶味焦糖味雪糕批比我   我以為睇錯   因為我都無話要買   咁我話唔要喇   留比妳自己要啦   佢話佢都買咗 5 支㗎喇 ~

今日唔做家務   因為好想睇 ASTRO ~

1 點左右食午餐   今日唔買外賣   好想清埋 3 塊印度薄餅 ~

餡料係芝士加肉鬆   堅好味   不過都幾滯   哈哈


洗埋碗就大清潔廁所   之後休息一下先 ~ 

3 點 15 分左右家姐嚟接我哋去舖頭拎嘢   之後再去家姐屋企 lu ~

里奧大人整咗啲戲比家姐   咁佢應該可以睇兩個月㗎喇 ~

里奧大人坐飯廳整嘢   唔知 Berry 係咪陪住佢呢 ?!


哈哈哈哈   


Berry 居然食埋今朝剩嘅狗糧   因為家姐唔記得拎起   無諗過佢咁餓喎   所以我又即刻比零食佢食喇   哈哈 ~

諗緊點樣食


我叫 Berry 唔好唔食呀下   里奧大人話邊有狗仔唔食零食㗎   我話 Berry 真係唔係樣樣都食枚喎   所以好鬼煩囉


好味道


佢似乎好餓咁


咁睇好似得兩隻牙仔


我話 Berry 好乖   因為丫大佢個口都唔會咬人   點知家姐話係鬼   餵佢食藥係咁咬人㗎


奸笑


點呀 ?!   哈哈哈哈


坐到就嚟想反艇咁


呢塊唔知咩零食   硬崩崩嘅   但就比佢磨牙都好喎



家姐叫里奧大人記得拎雪糕批   里奧大人話家姐想食綠茶味   唔駛比佢啦   家姐話佢只係好想買嘢   又問廁紙用哂未 ?!   檸檬茶仲要唔要 ?!   真係唔講得笑架   叫家姐做咩無咁快   但一話叫佢買嘢   佢即落單㗎   好恐怖   所以同里奧大人講千奇唔好話鍾意食咩飲咩   唔係次次見到又會買   真係食極唔完架 ~

講開綠茶味雪條   家姐話好邪呀   上次佢買咗 1 支綠茶味   諗住試下   因為我同佢啲同事都話綠茶好味   點知姐夫話食   咁家姐由得佢食啦   咁第 2 次再買 1 支   家姐問里奧大人食咩味雪條 ?!   里奧大人話綠茶味   家姐仍都由得佢食啦   哈哈   所以佢買兩次都無得食   真係慘慘豬 ~

里奧大人跟家姐入房整嘢   我坐喺廳睇電視   我聽到 Berry 係咁狂吠   到佢地人狗一齊出嚟   里奧大人話 Berry 係咁向住佢吠   家姐話吠聲同平時唔同   可能覺得間房係佢   唔準人入去啩   我話我次次入去都無吠喎   可能驚陌生人啦   哈哈 ~

家姐買咗鳳梨   係都要切一個大家食   仲話好易處理   哈哈 ~

家姐幫襯糟糟朋友買一箱金鑽鳳梨


好香甜   最正係好多汁


差唔多 6 點就番屋企   今晚又係 1 袋去 3 袋走   家姐本身再話比廁紙比我   話里奧大人喺度幫手拎   我話唔得啦   頭先放低啲嘢喺車入面   真係無手拎喎 ~

番到屋企即開機洗衫   之後抖陣   7 點幾先煮晚餐 ~

是日懶餐 - 黑毛豬午餐肉辛辣麵 + 辣菜甫小旺菜

黑毛豬午餐肉辛辣麵 - 我一話煮麵   里奧大人就話要辛辣麵   所以呢餐佢食得好滿足   哈哈 ~

菜甫小旺菜 - 喺菇場附近買咗盒辣椒菜甫   有好香麻油味   估唔到里奧大人鍾意食   佢話唔好再買呀   我話一盒有排食啦 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇 "金秘書為何這樣" 喇 ~

睇到 11 點幾都要瞓   因為里奧大人聽朝要好早起身 ~

沒有留言:

發佈留言