2021年5月2日星期日

腐皮卷 + 素粉果 + 酸齋 + 煎堆 + 鹹水角 + 黃糖糕 + 艾葉茶果 + 雞屎滕果 (外賣) @ 屋企 ( 2-MAY-2021 )






( 2-MAY-2021  SUN )

里奧大人出門口之後   都預咗自己瞓得唔好㗎喇 ~

今朝本身校咗 9 點半起身   但 9 點 10 分都醒咗   所以起身拖地 ~

沖埋涼就出發   條街好焗熱呀   慢慢行都成身汗 ~

食埋早餐就番教會   依家都唔會逗留喺餐廳咁耐㗎喇   但就唔會好急咁食   哈哈 ~   


我今日想 11 點番到去   因為想 Set-Up 好哂啲嘢先   講開崗位嘅問題   牧師講咗句說話令我好感動   真係好在我講出自己感受   咁佢哋先知我哋嘅難處呢 ~

諗住搞掂哂就搵 Ivy 為侍奉崗位祈禱   估唔到佢哋過哂嚟搵我   唔駛我周圍走   又係好感動 ~   

今日侍奉超超超級勁忙   搞掂哂已經 1 點 45 分   我成個人散哂了   哈哈 ~

咁啱里奧大人放工   我話去南記食酸辣米線 ~

我就咁食辣豬肉一個餸已經好夠


里奧大人就一定食辣豬肉+招牌春卷


里奧大人話阿妹話我真係唔番   佢以為里奧大人講笑都有嘅   哈哈 ~

食完去 Samsung 睇手機   因為之前應承送手機比里奧大人公司   但今日先可以落實買呢 ~

搞掂就去 Market Place 買齋做晚餐   之後再去買糕點   買完即番屋企   因為條街焗熱到抖唔到氣咁滯 ~

沖埋涼就休息   家姐話佢要開冷氣   我話我好早已經開緊喇   因為我真係好怕熱   哈哈 ~

里奧大人就瞓晏覺   佢 6 點幾起身   我就整晚餐喇 ~

今晚只係焗熱同蒸熱   真係超級勁方便 ~

洗埋碗就整埋啫喱   搞掂哂就開機洗衫   沖完涼先食生果 ~


呢個鳳梨係爆汁   我鍾意食但唔可以食咁多   不過都仲有一個排住隊食


今晚差唔多 9 點半先同里奧大人一齊敬拜   接近 10 半就完畢 ~

睇多陣電視   我 11 點幾都瞓先喇   里奧大人就仍然睇 Youtube ~ 

沒有留言:

發佈留言