2021年5月3日星期一

辣汁焗雞翼 + 紅油拍青瓜 + 辣椒菜甫小旺菜 ( 3-MAY-2021 )

我就食埋尋晚嘅點心   里奧大人就食蘭州拉麵





( 3-MAY-2021  MON )

感恩一覺瞓天光呀   呢排最渴望係咁呢 ~

早餐食腿蛋治   要食飽啲   因為落雨絲濕    Lunch Time 唔想出街 ~


菇場超級忙   好快又 11 點 45 分了 ~

5 月了


Lunch 食 Flakes + 朱古力奶   好耐無飲朱古力奶   覺得勁好味   哈哈 ~


同阿齋傾下有咩韓劇好睇 ?!   佢係超級勁鍾意朴敘俊   阿花就超級勁鍾意車銀優   又話佢係自己老公   真係笑鬼死   家姐同事都話佢地咁搞笑   愛得咁瘋狂嘅   里奧大人都話我哋成班都係痴   哈哈 ~

又要做長命 Report 喇   本來一心一意做嘅   點知 8 卦又係咁搵我傾計   終於只做咗少少   聽日要開行 Turbo 做喇 ~

放工即走   番到屋企即預備晚餐 ~

一開個食物盒見到雞翼   我仲以為係雞扒   諗住整手撕雞   因為好快搞掂   點知依家要醃要焗   時間用多咗好多   今晚 7 點先可以開餐 ~

是日晚餐 - 辣汁焗雞翼 + 紅油拍青瓜 + 辣椒菜甫小旺菜

辣汁焗雞翼 - 用辣汁醃咗廿分鐘   焗完再掃蜜糖   真係簡單又好味 ~

紅油拍青瓜 - 4 月 21 日買嘅   等到今晚先食   但其中一條已經結冰喇   好在今晚食埋去咋   唔係應該都可以掉 lu ~

辣椒菜甫小旺菜 - 最後 1 棵小旺菜   之前買一份有 4 棵   真係好抵食   哈哈 ~  

尋晚整嘅芒果啫喱全部衰哂   兩碗都係"水 nel nel" 咁   家姐之前又係咁   所以都要掉哂去 ~

啫喱要五蚊盒   今次又無咗十蚊雞   好在里奧大人叫我整兩盒先咋   最慘浪費埋啲鳳梨粒嘛   嗚嗚 ~

今晚再整但走鳳梨   我同里奧大人好認真整   真係笑鬼死   焗個蛋糕都係一個人整   但整盒啫喱就要兩個人整 ~

搞掂哂就沖涼   之後抖陣   差唔多 9 點半先睇 "金秘書為何這樣"   真係好好笑   臨瞓前睇啲笑片都唔錯 ~

11 點左右都瞓先   里奧大人就睇陣聖經先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言