2021年5月6日星期四

蕃茄雞柳螺絲粉 + 蕃茄香草炒雞蛋 + 鹹蛋絲瓜湯 ( 6-MAY-2021 )





( 6-MAY-2021  THU )

感恩一覺瞓天光   我應該 7 點左右都醒咗   不過懶床   咁啱里奧大人都早咗起身   因為我聽唔到佢鬧鐘響   呵呵 ~

早咗一班車真係唔錯㗎   因為無咁多人 ~

今次去另一間買早餐   我番到菇場放低早餐就會去洗杯斟水   點知原來個咖啡杯斜咗   倒瀉咗半杯咖啡喺膠袋入面   激死我   最搞笑家姐話我都係飲半杯啫   但最煩係整濕哂個三文紙袋嘛   同埋無諗過個杯蓋唔實囉   嗚嗚 ~


菇場忙呀   好快 Lunch Time ~

今日又食酸辣米線   呢個月唔再食喇   一個月兩餐真係好夠呢 ~


呢排都掛住睇 ASTRO   今日阿花又問我拎條 link   佢實在唔似我咁大包圍呢 ~

終於忙完   又可以同阿花 Whatsapp   佢真係勁鍾意車銀優   應該仲痴過我   哈哈 ~

放工即走   番到屋企要即預備晚餐喇 ~

今晚里奧大人 6 點鬆啲先放工   所以要 7 點先開餐 ~

是日晚餐 - 蕃茄雞柳螺絲粉 + 蕃茄香草炒雞蛋 + 鹹蛋絲瓜湯

蕃茄雞柳螺絲粉 - 之前買得太多車厘茄   又唔想當生果咁食   所以用來煮餸啦   咁順便清埋少少螺絲粉   今次煮 1 塊雞扒   真係唔夾出來係完全唔覺佢存在   哈哈 ~

蕃茄香草炒雞蛋 - 尋晚家姐食蕃茄蛋   搞到我都想食   所以今晚整   但煮滑蛋真係好鬼難   不過其實我係唔鍾意食滑蛋   所以求鬼其炒兩炒就算 lu ~

鹹蛋絲瓜湯 - 本身諗住用小元貝滾湯   但無時間浸喇   所以轉用鹹蛋   一樣咁好味 ~

我話仲係好飽   里奧大人問我食咗咩 ?!   我話米線   佢話相隔咗 6 個鐘啦   應該會餓   但我話次次食完酸辣米線都可以頂好耐㗎   有時飽到直頭水都飲唔落添呀 ~

8 點半左右徑步   其實好攰   不過又好想徑步 ~

徑半個鐘就搞掂   之後即番屋企沖涼 ~   

抖多陣就睇 "金秘書為何這樣"   又 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言