2021年5月29日星期六

蜜糖焗雞翼 + 粟米蛋花湯 + 自家制麵包 ( 29-MAY-2021 )






( 29-MAY-2021  SAT )

今朝 7 點 50 分都醒咗   所以又出去徑步喇   之後再去超市睇下生果   見到香蕉開箱   即刻買咗兩梳   一陣可以比一梳比家姐呢 ~

反正有時間   所以即大清潔屋企再拖地   最後就大清潔廚所   搞掂哂就沖涼   之後等家姐接我 ~

以前成日覺得食咗早餐先有力做嘢   所以依家都覺得自己勁架   起碼肯做運動   又唔駛食完先做家務   哈哈 ~

家姐 10 點左右接我   今朝真係一袋二袋比家姐   所以好感恩今日係 Off   咁之前喺一田買嘅嘢就可以比到佢嘛 ~

一入家姐屋企   叫佢即開冷氣喇呀   我實在太熱喇 ~


食完又同 Berry 玩下   又同家姐傾下偈   幾咁他他條條呀   哈哈 ~

好似好攰咁噃



又嚟眼啤啤


哈哈哈哈


喺梳化灘抖嘅時候   我覺得好似爭咁啲嘢咁   原來唔見 Berry 呀   佢喱咗喺梳化底   所以我即拉佢出嚟   哈哈



個樣好肉酸   哈哈


點都唔望鏡頭



佢應該真係好眼瞓



仍然無反應   所以我真係要拉佢出嚟喇   哈哈


好快又到 1 點半   里奧大人都放工   咁我都走人喇   感恩去到有小巴   咁樣出去就快好多呢 ~

今日主要係里奧大人買褲   感恩今日 Aeon 服裝部 8 折 ~

估唔到仲有好多衫裙都好抵   所以打咗好多次比家姐   之後佢話頭先放咗三百喺我袋入面嘅拉鍊袋   最搞笑係我拎支 Hand Cream 出來都唔發覺   好在無跌咗咋 ~

里奧大人買咗 3 條 7 分褲  每條 $139 再 8 折   4 條長褲 ($199 再 8 折)   我就買咗 2 條 1 pc ($59 再 8 折) & 連帽外套 ($138 再 8 折)   最後買埋 10 Packs 褲仔 ($39.9/Pack)  咁可以比 5 Packs 比家姐 ~

比錢嘅時候   職員話買滿 $1,000 有 $80 現金回贈   感覺真係抵上抵呀 ~

其實之前我買 TOPVALU 品牌嘅衫同裙都好舒服   之後里奧大人又買件 Tee 同褲試下   佢就成日話質地舒服   所以依家都鍾意去 Megabox 呢   哈哈 ~

又好耐之前都買過 TOPVALU 嘅烏冬   又係好鬼正   不過無出好耐 lu   Berry 姐之前食嘅魚仔乾   又係呢個品牌   最緊要所有嘢唔係貴嘛   但質素又有喎   所以真係好吸引囉 ~

買完都已經接近 3 點   係時間食下午茶喇    我同里奧大人講話有得 shopping 真係可以唔食嘢   不過佢話佢唔得   哈哈 ~

去到日和號   原來 3 點有下午茶時間   咁仲有 5 分鐘就到   當然等下午茶啦   因為想份量無咁多呢 ~

火炙鱈場蟹柳壽司 (+$16) - 特登叫比里奧大人㗎   佢都鍾意食蟹柳呢


味付螺肉 (+$15) - 好耐無食喇   估唔到份量仲好多添呀


叉燒稻庭烏冬 ($63) - 烏冬煙韌呀   食得好開心   哈哈


豬軟骨讚岐烏冬 ($72) - 呢個都好正呀   里奧大人唔食軟骨   所以益哂我


下午茶餐係送加州卷 & 飲品


食完抖陣就去 Ikea 同 Aeon 超市買嘢   換埋積分就番屋企 ~

今日拎住 4 袋嘢   所以要搭的士番屋企   咁里奧大人無啦啦話袋榴槤喺邊 ?!   我以為漏低咗喺地下   諗住番轉頭   點知原來里奧大人自己拎住囉   佢話因為好輕以為無拎到喎 ~

番到屋企即沖涼   之後都抖喇 ~

里奧大人又話比番 $1,000 比我   佢同家姐做嘅嘢都係一樣   哈哈 ~

因為唔係咁餓   所以 7 點 45 分先預備   8 點 15 分就可以開餐喇 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞翼 + 粟米蛋花湯 + 自家制麵包

蜜糖焗雞翼 - 我喺 Aeon 超市係咁同里奧大人講話買嘢食番屋企   之後記得雪櫃有醃咗兩晚嘅雞翼呀   咁今晚食埋去啦 ~

粟米蛋花湯 - 無買菜   飲粟米湯最好 ~

自家制麵包 - 里奧大人同事比架   咁就好喇   唔駛煮麵   食包都夠飽呢 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就食榴槤   年紀大真係食 2 嚿已經好鬼飽   不過咁都好   唔駛食咁多   始終糖份好高架   少食多滋味   同埋 1 個要 $149   我覺得貴啦   真係一年一次都夠喇 ~

睇多陣 ASTRO 就睇 "會讀心術的那小子"   今晚睇到 11 點 15 分   我同里奧大人講話要瞓啦   佢聽朝要番工嘛 ~

沒有留言:

發佈留言