2021年5月30日星期日

黑毛豬午餐肉辛辣麵 & 牛肉米粉 + 菜心苗 ( 30-MAY-2021 )

里奧大人話好辣   我仲話我哋依家都唔食得太辣   之後我醒起   我原來落咗成包辣椒粉呀   平時落半包㗎咋


( 30-MAY-2021  SUN )

今朝 8 點左右醒咗   咁出去徑步   之後再大清潔廚房 ~

10 點出發   食埋早餐就番崇拜喇 ~


崇拜完畢都無周圍去喇   喺里奧大人公司等佢放工 ~

里奧大人同同事都係藍色衫   我又係藍色碎花裙   唔知以為係制服 ~

里奧大人同我講話佢地以為我唔着 Colorful 嘅衫   里奧大人話其實我有着   但着深色無咁肥   皇太后指住里奧大人話你唔肥咩 ?!?!?!   哈哈哈哈   真係無諗過會咁講   所以佢成日話啲人撐我   我話總知唔好得罪女人啦   哈哈 ~

之後同阿妹頂爺傾韓國食物   原來阿妹都有睇 Hamzy   我話睇咗佢好耐喇   有時我會叫里奧大人一齊睇㗎   因為佢隻狗仔好得意   個名又易記   叫做炸醬   好有韓國 Feel   哈哈 ~

傾到 1 點半左右就走喇   今日食埋 Lunch 先番屋企 ~



番到屋企就沖涼   之後睇 ASTRO 喇 ~

里奧大人 5 點瞓到 6 點   其實頭先都有啲想瞓   但合埋眼又瞓唔到喎   所以搞到個人唔知點咁   同埋勁反胃 ~

抖到 7 點先煮晚餐   其實唔想煮   但又唔想食外賣   所以求其煮麵算囉 ~

是日懶餐 - 黑毛豬午餐肉辛辣麵 & 牛肉米粉 + 菜心苗

黑毛豬午餐肉辛辣麵 & 牛肉米粉 - 今晚不在狀態煮嘢   差啲唔記得淥熟啲午餐肉呀 ~

菜心苗 - 喺超市買 $5.2 咋   其實我係叫阿姐執少少比我   呢個份量真係啱啱好 ~

洗埋碗就要即去徑步   家姐話就落雨   叫我快啲去徑步呀 ~

番到屋企開機洗衫   沖埋涼就睇劇 ~

今晚 11 點 15 分先瞓   算夜啦   唉 ~

沒有留言:

發佈留言