2021年5月5日星期三

香煎三文魚 + 清甜菜心苗 ( 5-MAY-2021 )




里奧大人中午食剩半盒鹹魚雞粒炒飯   但無味道嘅


( 5-MAY-2021  WED )

雖然尋晚去咗次廁所   感恩都叫做瞓得好 ~

今朝好熱咁呀   可能有太陽   不過點都好過落雨嘅   買完早餐再買雞骨草就番菇場喇 ~

早餐食芝腿治烘底   隔住咁食就無咁悶 ~


菇場忙下停下   好快又到 Lunch Time ~

今日買艇仔粥同牛脷蘇   因為呢排好想食粥   阿齋話我成日都咁樣   會呢排想食牛什   呢排想食酸辣   哈哈 ~

咁我睇 ASTRO Play   阿花突然喺我耳邊叫我比條 Link 比佢   真係比佢嚇死 ~

比咗 1/4 阿齋   其餘就等到 3 點幾先食   無諗過食碗粥已經夠飽


8 卦問我咩事食粥   我話唔係覺得我唔舒服呀嘛 ?!   佢真係話係呀   因為咁熱仲食粥   之後我睇天氣   原來今日 30 度   怪不得我買粥食   阿齋同 8 卦個樣都好出奇咁啦   哈哈 ~

無啦啦勁忙   所以好快放工咁 ~

番到屋企即預備   里奧大人 6 點 15 分都番到屋企   不過無咁快食得   因為今餐要炒又要煎呢 ~

今晚 7 點唔夠就可以開餐   我覺得算快喇 ~ 

是日晚餐 - 香煎三文魚 + 清甜菜心苗

香煎三文魚 - 家姐之前買咗 4 Pack 比我   不過百佳買嘅就唔係咁厚身   所以唔駛煎咁多時間   我夾咗嚿脆卜卜部份嘅比里奧大人食   佢話好味呀   今晚佢仲食咗 1 條半添呀   因為我哋係食完 1 條到 1 條   佢以為我都有食呀   其實我次次煮完飯   真係食得好慢   要抖抖先想食呢   哈哈 ~

清甜菜心苗 - 呢排好想食深色嘅菜   所以買菜心苗   蘸辣椒豉油勁好味 ~

洗埋碗再執一執醬料櫃就沖涼   之後抖陣就睇 "金秘書為何這樣" ~

今晚比較攰   差唔多 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言