2021年5月25日星期二

點心 (外賣) @ 屋企 ( 25-MAY-2021 )

腐皮卷 / 炸雲吞 / 蝦角 / 芋角 / 韭菜餅 / 粟米餅


山竹牛肉 / 豬肉燒賣 / 潮州粉果


( 25-MAY-2021  WED )

今朝 8 點醒醒地   勁想去徑步   不過落雨   所以可以瞓番 lu ~

瞓到 9 點都真係醒喇   里奧大人就去買早餐   好在佢肯買咋   因為比着我次次買早餐   我真係唔係咁想囉   哈哈 ~   


里奧大人要清假   咁我都會請假倍佢   反正去唔到旅行   每月放兩日都唔錯 ~

成朝都落勁大雨   要等無咁大雨先出去呢 ~

12 點左右終於無雨   所以出旺角朗豪坊行下 ~

我覺得個商場冷氣唔夠   因為我一入到去都有啲攰   反而某啲商店嘅冷氣又夠喎 ~

行到 1 點半左右   見到間食炸雞嘅食店   所以入去食喇 ~

@ NENE CHIEKEN


開餐


炸雞達人 ($88) - 以為細細件好快食哂   但食 3 件已經好鬼飽   可能我一開始食有醬嘅雞呀   里奧大人熱氣又唔幫得我食   嗚嗚 




石鍋牛肉拌飯 ($68) - 份量都好多


百事可樂 & 凍檸茶 (+$2)


今日食完就算幾攰都必須要行   不過朗豪坊實在無咩冷氣咁   所以急步行完再行旺中   最後再行花園街   買埋木瓜就搭小巴番屋企喇 ~

我想徑步   但里奧大人話唔好   因為我已經行咗 1 萬步   佢驚我 Over 喎   不過今日真係幾攰下就真嘅 ~

沖埋涼就抖喇   咁又已經 5 點幾 lu ~

6 點 45 分開始整晚餐   今晚只係焗熱同蒸熱   所以 7 點 15 分可以開餐喇 ~

沖埋涼就開機洗衫   里奧大人 8 點半開會   差唔多 9 點半就開完 ~

抖陣就睇 "會讀心術的那小子"   里奧大人話我唔係咁鍾意睇呢套戲   話好少會瞓覺先   我話唔係呀   因為依家朝早做運動   所以想早啲瞓   佢話係喎   咁佢都瞓覺   哈哈 ~

不過做咗運動之後   真係 10 點半已經開始眼瞓咁㗎   所以 11 點前都多數瞓覺囉 ~

沒有留言:

發佈留言