2021年5月21日星期五

洋蔥炒牛板腱 + 小旺菜粉絲鍋 ( 21-MAY-2021 )




( 21-MAY-2021  FRI )

今朝 6 點半醒醒地   但最後都瞓到 7 點   梳洗之後就去徑步喇 ~

一落樓見到個地濕哂   頭先應該落咗場大雨   感恩我頭先瞓覺   唔係一見到落雨實唔會去徑步   咁直接瞓到 7 點半   咁就嘥咗喇   哈哈 ~

早餐食奶醬多   其實好唔想食   但真係得佢可以勉強食得哂 ~


菇場忙咗一大輪就 Hea 過   所以好快又 Lunch Time ~

想行但唔知行邊度好   所以出去打簿   之後再買鯄魚球米粉番菇場食 ~


無啦啦又忙   衝完一輪就等放工 ~

里奧大人叫我去徑步先   咁我番到屋企換埋波鞋就去徑步喇 ~

徑 25 分鐘就要番屋企預備晚餐   里奧大人都啱啱放工 ~

里奧大人同事送比我㗎   佢同里奧大人講我次次都送甜嘢比佢   所以佢今次要送鹹嘢比我呀   哈哈


是日晚餐 - 洋蔥炒牛板腱 + 小旺菜粉絲鍋 

洋蔥炒牛板腱 - 因為真係好唔想炒嘢   所以將所有材料放入焗爐   熟咗之後再加燒肉汁落鑊兜兩兜就上碟

小旺菜粉絲鍋 - 其實咁煮同尋晚嘅湯底係無分別   哈哈   不過就唔會煮咁耐   想啲菜係爽爽地嘅口感 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就休息   好在頭先去咗徑步咋   因為又落大雨呀 ~

9 點 45 分睇劇   我睇到 10 點半已經想瞓喇   劇情唔係悶   但呢排做運動   好似好快眼瞓咁 ~

不過都想睇哂 1 集   所以睇到 10 點 50 分都即刻瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言