2021年5月11日星期二

黑醋豬軟骨 + 滷水雞翼 & 滷水金錢肚 + 滷水牛展 & 川辣口水雞 & 蠔油唐生菜 (外賣) @ 屋企 ( 11-MAY-2021 )



黑醋豬軟骨 + 滷水雞翼米線 (蕃茄麻辣湯底)


滷水牛展 + 滷水金錢肚米線 (蕃茄麻辣湯底)


川辣口水雞


蠔油唐生菜


( 11-MAY-2021  TUE )

今朝 6 點半醒一醒   之後再瞓番   不過 7 點都要起身   刷埋牙之後就去徑步   徑到 7 點半就番屋企沖涼喇 ~

天氣非常非常之熱   不過我應該都會繼續去徑步   比家姐激勵之後   依家下定決心做運動   哈哈 ~

早餐食腿蛋治   但其實唔餓   不過唔想食甜喇 ~


菇場唔忙   但牙肉仍然痛   所以即焗苦瓜茶 ~ 

Lunch 就食 Flakes + 朱古力奶   今日好似每月一咁呀   所以食完都想休息一下 ~


仍然唔忙   可以放工即走 ~

今晚去姑奶屋企拎嘢   傾咗 10 分鐘左右都要走喇   咁里奧大人已經放工   我要趕住買晚餐   因為食完又要再開會呢 ~

里奧大人打嚟問我喺邊 ?!   我話唔話佢知喺邊   之後話我痴線   咁又係   我去得邊啫   哈哈 ~

番到屋企   里奧大人都沖緊涼   咁我都擺好個陣   等佢出嚟可以即刻食 ~

佢話估我去南記買米線   不過我話唔會啦   行好鬼遠嘛   今晚超級勁熱   真係唔會咁行囉 ~

食完就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

里奧大人 8 點半開會   接近 9 點半就開完 ~

等佢做埋少少嘢就睇 "金秘書為何這樣"   今晚 11 點唔夠都瞓   呢排都想呢個時間瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言