2021年5月7日星期五

CoCo 壹番屋 @ 九龍灣 ( 7-MAY-2021 )

吉列豬扒咖哩飯 ($74) - 我要 3 分辣   我覺得唔係好辣


牛肉庵列咖哩飯 ($82) - 里奧大人要 1 分辣   佢話唔辣   不過佢 OK 


+$26 是日餐湯 + 蘋果汁 + 雲厘拿雪糕




( 7-MAY-2021  FRI )

尋晚半夜又去廁所   之後都唔係可以咁快瞓到   呢排睡眠質素真係比較差 ~

感恩係起身都精神   今朝仲早咗起身   可以早一班車 ~

早餐食奶醬多   依家一路食一路睇 Youtube   真係勁爽呀 ~


菇場唔忙   又係勁爽   哈哈 ~

Lunch Time 一到就出去行   但行咗 20 分鐘都唔知食咩好   所以最後去麥記買魚柳包 ~


菇場又忙下停下   咁樣就可以好快放工咁喇 ~

里奧大人話今晚要去 Ikea 幫公司買嘢   所以唔好煮   咁無問題啦 ~

放工即搭巴士去 Megabox   感恩 5 點 45 分已經到   真係超級勁快 ~

我又唔餓   所以同里奧大人去睇衫 ~

里奧大人話唔好買衫喎   但佢自己買咗 2 件中袖裇衫同 1 件 Tee   我只買咗 1 件 Tee 咋 ~

今次好抵   因為買 2 件以上有 8 折   折咗之後只係 $444.80 呢 ~

買完都 6 點 45 分喇   要去食嘢喇 ~

里奧大人想去 CoCo 食晚餐   我話好耐之前一齊同埋家姐一齊喺 APM 食過   大家都覺得唔好食   所以無諗過話想食呢 ~

食完就去 Ikea 幫公司買鐵籃   之後即去超市買銀絲卷同象啤就走人喇 ~

原來已經 8 點半   真係以前同 CC 放工行街買衫到 10 點先食嘢   依家行到 8 點半都覺攰 ~

開機洗衫就沖埋涼   之後休息一下 ~

睇下 Youtube   等里奧大人再做埋少少公司嘢就睇 "金秘書為何這樣"   不過只係睇咗 20 分鐘   因為都 11 點幾喇   係時候瞓呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言