2021年5月24日星期一

鴛鴦腸蒸飯 + 節瓜鹹蛋湯 ( 24-MAY-2021 )




( 24-MAY-2021  MON )

感恩一覺瞓天光   不過一起身望個鐘只係 6 點半   所以再瞓到 7 點先起身徑步 ~

希望繼續維持每日兩次徑步   雖然輕磅咗少少   但我最想要係行氣活血呢   哈哈 ~

今朝一上車就落雨   感恩落車無雨   都唔醒起呢排都會落驟雨添 ~

早餐食芝腿治烘底   今朝有胃口   之前真係成日反胃咁㗎 ~


菇場唔忙呀   又 Hea 等到 Lunch Time ~

出去行咗 15 分鐘   本來想再行   但開始落大雨喇   所以要即番菇場囉 ~

Lunch 食 Flakes + 乳酪   因為諗唔到買咩食好   哈哈 ~


里奧大人今日 1 點剪髮   佢驚換唔到小新杯比我   所以特登改到 12 點去剪髮   真係好感動呢 ~

$140 買 10 張 7CAFE 咖啡劵   送小新雙層杯 1 個 


我要小新雙層杯


仍然唔忙   放工即走啦   番到屋企即預備晚餐 ~

是日懶餐 - 鴛鴦腸蒸飯 + 節瓜鹹蛋湯

鴛鴦腸蒸飯 - 呢排好想食臘腸潤腸   所以就蒸嚟食喇 ~

節瓜鹹蛋湯 - 滾呢個湯真係好正   有瓜食又有湯飲 ~

洗埋碗就抖下   7 點 45 分去徑步 ~

今晚可以徑半個鐘喇   依家我聽住歌徑步   真係唔會理時間   所以見里奧大人停低   我先知夠時間呢 ~

沖埋涼就休息   睇劇睇到 11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言