2021年5月12日星期三

黑椒洋蔥牛柳 + 辣菜甫蒸節瓜 ( 12-MAY-2021 )


我就飲蕃茄南瓜湯   估唔到越來越濃味   勁正呀   今朝食剩嘅鬆餅+薯餅  



   

( 12-MAY-2021  WED )

今朝又係 6 點半醒一醒   諗住瞓到 7 點 15 分   點知 6 點 55 分里奧大人話起身陪我徑步   咁我都起身   反正都精神 ~

一齊徑 20 分鐘   之後去麥記買早餐番屋企食   今次送洗衣液   咁可以比家姐 ~

我叫里奧大人番屋企沖涼先   我等早餐   咁樣慳番啲時間 ~

+$1.5 轉即磨咖啡


食完抖陣先沖涼   之後番工 lu ~

菇場忙呀   又趕喎   肥仔豪比嘢我跟   我講 QnBl   肥仔豪話係 OnBi 大楷 i   之後我都忍唔住話戴番副眼鏡先再跟   哈哈 ~

做完都接近 11 點   又抖到 Lunch Time 喇 ~

想行遠啲   所以去買皮蛋艇仔粥   之後再去買蒜芹同芫茜就番菇場喇 ~

一入門口見到肥仔豪   佢見我拎住袋菜   問我係咪喺度煮飯   哈哈 ~


皮蛋艇仔粥下下火   我買咗件牛脷蘇比阿齋媽咪食   因為佢上次話阿媽鍾意食   但佢居然比番錢我   不過我一定唔要囉   話明買比佢媽咪嘛


忙下停下又放工   買完洋蔥就番屋企   我見到有個女人買 1 個蕃茄都要 $3.5   但唔知係咪就咁食呢 ?!   我第一次見人買 1 個蕃茄㗎咋 ~

番到屋企都預備晚餐   不過里奧大人 7 點先放工   如果佢早啲講話夜放工就好啦   我可以去徑步先   唔駛喺屋企等   我真係好憎咁樣等法    樣樣 Hold 住做唔到   但我又想佢番嚟食啲嘢係熱辣辣喎 ~

8 點左右開餐   今晚我都只係飲湯   煮埋少少蘭州拉麵比里奧大人食   咁樣就清埋包拉麵喇 ~

是日晚餐 - 黑椒洋蔥牛柳 + 辣菜甫蒸節瓜

黑椒洋蔥牛柳 - 剩番 2 塊就加洋蔥炒埋去啦   但食剩大半碟   又要留番聽晚 lu~

辣菜甫蒸節瓜 - 星期日買咗 4 個節瓜   真係睇住佢地越來越縮到細細隻   所以今晚一定要煮嚟食啦   唔係縮到唔見鬼埋呀   哈哈 ~

洗埋碗就即出去徑步   已經 8 點 45 分喇   今晚我自己徑步   徑 25 分鐘就算喇   我覺得夜晚徑步比較攰   可能做咗全日嘢   想快啲做完運動番屋企休息   哈哈 ~

沖埋涼就抖下先   差唔多 9 點 45 分先睇 "金秘書為何這樣" ~

呢排都係睇 1 集就算喇   因為想 11 點前瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言