2021年5月22日星期六

香煎三文魚 ( 22-MAY-2021 )



太夜唔想食咁飽   所以煮一個辛辣麵 Share 食   加埋尋晚食剩嘅旺菜粉絲都好夠 lu


( 22-MAY-2021  SAT )

尋晚去咗廁所之後瞓唔番咁呀   勁驚今朝起唔到身徑步 ~

真係唔急就唔好去廁所   有幾次都係去完瞓唔番   嗚嗚 ~

感恩 7 點起身都精神   梳洗完就去徑步   雖然中途落雨   但唔理喇   繼續徑步   反正番屋企沖涼 ~

其實沖完涼一出街就已經流汗   所以依家真係好鬼熱   哈哈 ~

今朝早咗落車   去大家樂買早餐   但啲嘢食唔熱嘅   唉 ~


菇場唔忙啦   傾下偈又到放工 lu ~

家姐今日要 Check 車   所以我買完午餐就直接去家姐屋企喇   咁啱見到姐夫   原來冷氣已經到咗   放低後一個鐘再嚟安裝   咁就好喇   我可以坐飯廳食午餐 ~

墨魚丸好好食   唔係食麵粉咁   所以留 3 粒比家姐


Berry 陪住我


一叫佢就望過來   但個樣極之唔順超   哈哈哈哈



間唔中又叫下佢


食完就幫佢影下相   佢好似唔慣我咁樣影佢




家姐話去九龍灣車轉車番屋企   我即打比叫佢搭小巴   所以佢 3 點幾左右就番到屋企 ~

我以為佢同埋糟糟食 Lunch   原來係無食㗎   好在我留咗半盒豬耳 + 墨丸比佢咋   咁啱佢又話餓   好似整定咁   哈哈 ~

因為裝冷氣   我哋同 Berry 都要喺房 ~

成日望住門口



一有聲就坐定定   一開門就會衝出去㗎喇


瞓喺度咪好囉   成日搞到自己咁緊張做咩喎



同家姐一齊睇 ASTRO   佢又笑到流眼淚   哈哈 ~

接近 7 點搞掂   我坐多陣都走人喇   去埋大昌買煙鴨胸就番屋企 ~

抹好嘢就沖涼   今晚都無大清潔廁所喇   因為真係好攰咁 ~

里奧大人 9 點半先番到屋企   等佢沖埋涼先開餐 ~

洗埋碗都 10 點幾   之後又再沖多次涼 ~

睇多陣 Youtube   今晚要 11 點幾先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言