2021年5月19日星期三

蜜糖焗雞扒 + 腐乳唐生菜 ( 19-MAY-2021 )




( 19-MAY-2021  WED )

今朝瞓到 10 點半就自然醒   我同里奧大人講話瞓得太晏喇   佢話瞓到幾點咪幾點囉   無話晏唔晏   因為佢知道我有時瞓得唔好  所以我瞓得晏   反而佢會更開心   哈哈 ~

梳洗之後就等食早餐   食完抖陣即執衣櫃同鞋櫃 ~


一執就執咗兩個鐘   我話想執完徑步   里奧大人話唔好咁 "Chur" 喎   不過其實執完衫都已經成身汗 ~

執衫執鞋   我掉咗一大袋衫   覺得顯肥嘅 1 piece 就掉 ~

里奧大人有 50 對新襪   我叫佢唔好再話我成日買嘢囉   因為佢自己都係咁   呵呵 ~

2 點半食午餐   抖陣就沖涼   終於可以休息喇 ~


今日全日睇 ASTRO 真係勁正   4 點再開始睇 ASTRO 演唱會   勁正呀   又感動   我同里奧大人當今日去咗韓國   哈哈 ~

我好少坐定定睇電視   但睇 ASTRO 可以坐定定睇好耐   衰奧成日叫我翻譯比佢聽   佢話我好勁架   無字幕都可以睇到咁入神 ~

依家里奧大人都會睇 ASTRO   因為佢知道呢隊男團每個成員都好努力   所以家姐同阿花本身只睇車銀優   但我成日都會比 ASTRO 嘅片佢哋睇   叫佢哋都要支持 ASTRO   哈哈 ~

6 點半開始煮嘢   7 點可以開餐 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞扒 + 腐乳唐生菜

蜜糖焗雞扒 - 又係雞扒   所以配日本出前一丁   感覺開心啲   因為唔想食飯 ~

腐乳唐生菜 - 4 棵細嘅唐生菜   我覺得咁樣份量都唔錯 ~

洗埋碗就抖陣   之後出發徑步 ~

徑 25 分鐘就番屋企   沖埋涼就睇 "會讀心術的那小子" ~

今晚睇 1 集   但都睇到 10 點 45 分   感恩我有睡意   所以睇完即瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言