2021年5月9日星期日

辣汁焗雞扒 + 蕃茄南瓜湯 + 自家制蛋糕 ( 9-MAY-2021 )






( 9-MAY-2021  SUN )

今朝 6 點 15 分起身   尋晚瞓得唔好呀   但感恩起身都夠精神 ~



去到里奧大人公司要即幫手做嘢喇   但見到阿妹都係係咁傾   難得見嘛   哈哈 ~

做完哂嘢就崇拜   今日母親節呀   証道都有關於母親的   所以我又喊濕咗 3 張紙巾 ~

我真係仲好掛住媽咪   但我相信媽咪都過得開開心心   起碼無我呢個衰女包成日鬧佢嘛 ~

崇拜完畢就要去幫手   差唔多 12 點就搞掂   我都走人喇 ~

一開門見到 Melody   之後佢碌大對眼望住我   我問佢係咪想我幫手做嘢 ?!   佢話唔係   無諗過我咁快走 ~

搭巴士去九龍灣   去買瓜菜同點心   再去 Taste 買嘢   之後即番屋企   條街勁熱呀 ~

番到屋企就煲湯   之後沖涼休息 ~

里奧大人 2 點半先放工   好在今朝都好飽 ~

終於 3 點半先食午餐呀   我都開始餓喇   哈哈 ~


食完就繼續睇 Youtube   佢明明話唔眼瞓   之後 5 點又話好眼瞓 ~

不過我坐梳化睇睇下都瞓咗   一起身已經 5 點半 ~

7 點預備   點知 8 點先食得   諗住焗嘢會好快添   哈哈 ~

是日晚餐 - 辣汁焗雞扒 + 蕃茄南瓜湯 + 自家制蛋糕

辣汁焗雞扒 - 醃咗幾日   今晚點唔想煮都要清埋去 ~

蕃茄南瓜湯 - 今次用 9 個蕃茄 + 半個南瓜 + 1 條紅蘿蔔   本身用玫瑰鍋   但材料太多   最後都要用煲湯煲   里奧大人問可唔可以煲少啲 ?!   我話唔可以   因為煲一次可以飲幾日   我唔駛咁辛苦   哈哈 ~

自家制蛋糕 - 今次係芝士蛋糕   上次無買   今次有得食   所以好開心   哈哈 ~

食完洗埋碗都 9 點   開機洗衫就即沖涼喇 ~

抖到 9 點半先食芝士蛋糕   真係當宵夜咁食 ~

今晚無咩睡意   但 11 點半都要瞓㗎喇 ~

沒有留言:

發佈留言