2022年1月12日星期三

冬菇豆卜蝦子麵 + 韓式牛肉飯 (外賣) ( 12-JAN-2022 )



韓式牛肉飯 - 無厘色水嘅


( 12-JAN-2022  WED )

尋晚半夜係咁咳   所以即含幾粒蜈蚣糖   咁當堂無咁咳   無事食佢覺得苦   有事食佢覺得掂   哈哈哈哈 ~

早餐仍然食麥芝蛋   唔敢食多士呀   同埋飲麥當勞嘅即磨咖啡   我覺得無咁反胃 ~


菇場一般忙   可以休息 ~

我食 Extra Flu-Panadol   阿後話要食 2 粒先有效   等我仲成日食 1 粒   怪唔得無咩料到啦   不過我真係好少食呢啲   哈哈 ~

Lunch Time 出去買牛肉米線   今次要蕃茄湯底   哈哈   第一次咁咋 ~


無咁忙喇   可以等放工了 ~

里奧大人去整牙   所以我都去睇醫生   今次唔用醫療卡睇   因為用正價嘅藥肯定好啲   醫生幾咁好招呼呀   仲問埋幾時開始唔舒服   我以前用醫療卡   問多句都嫌妳煩咁呀 ~

買埋外賣比里奧大人就番屋企   沖埋涼就開機洗衫 ~

我自己食晚餐先喇   都係食番尋晚嘅餸   再加個蝦子麵   咁樣勁好味呀 ~

里奧大人 8 點幾先番到屋企   都要即開餐了 ~

食咗藥真係好快眼瞓   所以今晚 10 點都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言