2022年1月17日星期一

韭菜水餃餐 & 麵線套餐 (外賣) @ 屋企 ( 17-JAN-2022 )



( 17-JAN-2022  MON )

感恩一覺瞓天光呀   但身體仲未完全復原   因為仲係有啲攰 ~

今次無諗過病咁耐   諗住星期日喉嚨痛   星期一完全唔痛就以為好番   點知星期二開始咳同感冒   呢下慘喇   睇咗醫生都叫做好番 8 成   但最緊要都係瞓覺   可惜我得一日病假   如果兩日就好啲   瞓番夠本差好遠㗎 ~

早餐食奶醬多   唔想諗食咩 ~


菇場唔忙呀   又靜英英   真係好想瞓下 ~

阿齋勁鍾意朴叙俊   咁阿花就將貼咗車銀優貼紙嘅 Folder 送比阿齋   佢話如果有朴叙俊貼紙   佢都會貼哂落 Folder   所以我即淘比佢   睇佢係咪真係夠膽貼   哈哈


Lunch Time 行一個圈就買紅腸酸辣米線番菇場   今日勁想食酸辣嘢呀 ~


仍然唔忙   好開心新銀紙到咗   我叫家姐約時間拎啦   之後叫佢可唔可以唔好咁早過數比我 ?!?!   家姐大笑話梗係可以啦   哈哈哈哈   佢話未聽過叫人遲啲過數囉 ~

放工即走   今晚買餃子番屋企食   因為都係好攰咁   想抖多晚 ~

食完抖陣就沖涼   之後睇 Youtube ~

阿花送 ASTRO 嘅應援比我   勁開心呀


最鍾意呢個 ASTRO 利是封   質料仲好好添呀


我只會收藏   唔捂得用呢


今日條腰超級勁痛呀   唔知係咪之前瞓得多呢 ?!

不過今晚 10 點半都瞓覺   個人仍然好鬼攰咁 ~

沒有留言:

發佈留言