2022年1月8日星期六

香茜牛肉腸 + 蜜汁叉燒腸 + 細雜會 + 海帶綠豆沙 + 紅豆大菜糕 (外賣) @ 屋企 ( 8-JAN-2022 )



( 8-JAN-2022  SAT )

非常感恩又一覺瞓天光呀   真係好開心㗎 ~

早餐食芝蛋治烘底   好似好耐無叫嚟食過喇   哈哈 ~


菇場唔會忙   所以 Hea 等放工 ~

放工去大生買急凍儲備   之後買埋 Lunch 就番屋企喇 ~


呢排唔會去家姐屋企   等疫情緩和啲先再去 ~

食完就溫書   好快又 6 點   要出門口喇 ~

好快又 8 點幾放學喇   買埋晚餐就番屋企 lu   里奧大人已經喺屋企等我 ~

食完抖陣就沖涼   我覺得喉嚨唔係咁舒服咁   唔知係咪頭先冷親呢   唉 ~

咁諗住去柜拎嘢   奇怪個柜入面浸啲水出嚟   原來係鞋柜吸濕器倒瀉咗   我發脾氣叫里奧大人即刻同我掉哂所有吸濕器呀   上次個衣櫃又係整到濕哂   我要做餐死呀 ~

今次我唔搞喇   佢自己搞咗個半鐘   我依家唔會幫佢執手尾㗎 ~

喉嚨仍然唔多舒服   所以 11 點半都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言