2022年1月23日星期日

鮮肉加瘦腸 + 臘鴨肶 ( 23-JAN-2022 )




( 23-JAN-2022  SUN )

里奧大人成晚發出鼻寒聲   嘈咗我個幾鐘   我完全瞓唔到   最後我叫佢比個耳塞比我 ~

9 點半自然醒   食埋早餐就拖地   沖埋涼就出發番教會了 ~


去里奧大人公司幫手   原來三星期無見阿妹同頂爺喇 ~

崇拜完畢就去等里奧大人放工   我哋 6 個人一齊傾   因為好耐無見   同埋女人真係咩鬼都講一餐咁   哈哈 ~   

里奧大人 2 點半先放工   咁買埋外賣就番屋企了 ~


食完就休息   我 5 點左右瞓覺   一起身已經 5 點半   初初嚇死   因為我以為係 6 點半呀 ~

抖多陣就預備晚餐   今晚只係蒸   簡單到不得了 ~

是日懶餐 - 鮮肉加瘦腸 + 臘鴨肶

鮮肉加瘦腸 - 好大條   所以蒸 1 條已經好夠   咁豆苗就唔駛加豉油   因為臘腸好夠味   哈哈 ~

臘鴨肶 - 家姐之前喺何培訂嘢   所以又預埋我呢   臘鴨肶真係勁正   不過訂 2 隻已經好夠   佢唔會話好似臘腸咁間唔中食呢 ~

食完抖陣就洗碗   大清潔廚房之後就開機洗衫   沖埋涼就休息喇 ~

里奧大人熨 3 機衫   我依家真係好少熨衫   做少一樣家務勁爽呀 ~   

11 點半自己瞓先   其實都算夜   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言