2022年1月5日星期三

韭菜鍋貼餐 & 麵線套餐 (外賣) @ 屋企 ( 5-JAN-2022 )

韭菜鍋貼餐 & 麵線套餐 (招牌鍋貼 & 大腸麵線)


( 5-JAN-2022  WED )

感恩一覺瞓天光   起身都好精神呢   所以又出去徑步喇 ~

早餐食奶醬多   里奧大人都話我勁呀   可以食咁多餐奶醬多   哈哈 ~


菇場忙呀   要清理番啲 File ~

Lunch Time 直接出去買酸辣米線   因為我要幫阿齋買埋   今朝問佢有無帶飯   佢已經知我係食酸辣米線   11 點幾佢話最衰係我呀   搞到佢都想食呀   哈哈   所以我幫佢買埋啦 ~

今次小辣都辣


仍然唔忙呀   所以繼續清 File ~

放工即走   里奧大人今晚要杜牙根   所以我去診所等佢呀 ~

不過落車就去買咗啲零食   因為唔想咁早上診所   嘻嘻 ~

行到 6 點幾都走   里奧大人 6 點 45 分就搞掂 ~

今次都係行去巴士站   差唔多到嘅時候   我哋以為行錯路   但原來行去巴士站嘅方向係比上次近咗   所以里奧大人再次話唔信我帶嘅路係 Short Cut   哈哈哈哈 ~

我去買晚餐   叫里奧大人沖涼先   我都係沖完涼先食   感覺舒服好多呢 ~

同埋里奧大人打咗麻醉針   所以唔可以食熱嘢   因為口腔完全無感覺   辣親就大件事了   所以我沖完涼   其實晚餐都已經唔熱了   哈哈 ~

食完就開機洗衫   之後我睇 Youtube ~

里奧大人 9 點開會   差唔多 10 點幾先開完 ~

咁即刻睇埋 "Tunnel" 大結局   我哋覺得全套戲都唔係咁合邏輯   哈哈 ~

11 點左右都瞓 lu   今晚比較攰   應該好快瞓得着 ~

沒有留言:

發佈留言