2022年1月6日星期四

秀珍菇洋蔥豬扒 + 節瓜粉絲白魚蛋 ( 6-JAN-2022 )




( 6-JAN-2022  THU )

今朝醒一醒   之後鬧鐘響   即係我一覺瞓天光   實在太感恩呢 ~

呢排朝早唔徑步住   等疫情緩和少少先去徑步   我想瞓夠抵抗力好啲   同埋我最衰係成日朝早着太少衫   上次已經差啲攝親   真係好驚囉 ~

早餐食奶醬多   連續 4 餐真係好勁呀   其實係悶悶哋   但咁樣先可以食得落午餐 ~


菇場忙呀  但個胃有啲痛   又係連續飲兩日檸檬茶就會咁 ~

我叉緊手機電   家姐打嚟話喺 MUJI   問我要唔要醬油餅 ?!   我話唔要   又問要唔要朱古力 ?!   我話千奇唔好買比我   咩都唔要   臨收線又問要唔要柚子糖 ?!   救命呀   都話咩都唔要咯   最搞笑佢話比我講到佢都唔想買   我話係吖嘛   之前喺一田買嘅零食都有排食   唔想食咁多呀 ~

之後又打嚟問要唔要蘿蔔糕同芋頭糕   呢樣我就要喇   哈哈 ~

Lunch Time 出去買豆卜同迷你秀珍菇   之後再買埋墨魚丸米就番菇場喇 ~


係咪咁邪呀   我再差手機電   家姐又打嚟話喺八珍買唔買芋蝦 ?!   我話唔要   佢話買大包 Share   又問食唔食鹹蛋散 ?!   我堅決話唔要呀   上年一個人食   食咗好耐   雖然好味   但好熱氣   唔想食咁多呀 ~

仍然勁忙   好快放工   爽呀 ~

放工即走   里奧大人 6 點幾先放工   所以我要去買米   估唔到差唔多食哂一包米   以前真係每年都倒米架   因為好多穀牛呢~

番到屋企即煮飯啦   今晚樣樣都要切粒比較要啲時間   哈哈 ~

是日晚餐 - 秀珍菇洋蔥豬扒 + 節瓜粉絲白魚蛋

秀珍菇洋蔥豬扒 - 里奧大人整完牙   我驚佢食嘢痛   所以將所有嘢切粒   佢今晚食得好快   即係鍾意食呢個餸   哈哈 ~

節瓜粉絲白魚蛋 - 唔想蒜蓉蒸節瓜   同埋如果蔬菜有啲汁   里奧大人會食多啲    所以整蠔油燜節瓜   佢仲話飯盒可以帶啲節瓜添呀 ~

洗埋碗就抖一陣   8 點就同里奧大人去徑步 ~

夜晚好似涼咗好多咁   真係好在有着風褸咋 ~

沖完涼就睇 Youtube   11 點唔夠都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言