2022年1月16日星期日

白菜豬肉餃子拉麵 + 菜心苗 ( 16-JAN-2022 )




( 16-JAN-2022  SUN )

今朝自然醒   瞓到 10 點 ~

梳洗之後就食早餐   食埋藥就抹屋再小清潔廁所   沖完涼就要網上崇拜喇 ~

美心排包勁好味呀   其實就咁食都好 Soft 㗎


12 點左右瞓   一瞓又瞓到 1 點半   里奧大人啱啱打嚟話放工 ~

里奧大人買下午茶番嚟食   我覺得感冒特別肚餓   好奇怪 ~


食完抖陣又食藥   又繼續睇 Youtube 啦   里奧大人就瞓覺 ~

里奧大人叫我問家姐要唔要無線嘅 Keyboard   我居然寫咗無線嘅 Mouse Pad   家姐話 Mouse Pad 都要無線 ?!  本身 Mouse Pad 係無線㗎喎   哈哈哈哈   笑死我呀   食咗藥溫溫燉燉嘛 ~

真係勁眼瞓   我 4 點都要上床瞓   因為覺得好凍   平時多數梳化瞓   估唔到瞓到 5 點 50 分呀   無諗過瞓咁耐   里奧大人就 5 點已經起咗身 ~ 

唔知食咩好   所以我話煮水餃做晚餐 ~

是日懶餐 - 白菜豬肉餃子拉麵 + 菜心苗

白菜豬肉餃子拉麵 - 里奧大人食餃子拉麵   我就食臘腸飯   之前剩咗白飯唔好浪費嘛 ~

菜心苗 - 之前食剩   留得咁耐都算好喇   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇 ~

一路中一路睇電視   因為我驚太早瞓   半夜會醒咗   所以頂到 10 點 15 分先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言