2022年1月29日星期六

魚香茄子 + 泡菜丸子 ( 29-JAN-2022 )




( 29-JAN-2022  SAT )

今朝勁喇   里奧大人番工之後   我都瞓唔到   所以 8 點唔夠就起身   又抹下嘢   拖埋地   做到 9 點幾就搞掂 ~

開始有啲餓   所以即沖涼休息下 ~

家姐 10 點左右嚟接我   去到家姐屋企樓下   咁啱 Berry 去街街   佢見到我即係咁樸我   之後仲想跟我番屋企添呀   勁搞笑 ~

之後佢一番到屋企   佢腳仔都未抹又嚟樸我   係咪咁掛住我呀 ~

不過我都超級勁掛住個衰女包   成個月無見佢咁滯喇   好在佢都仲記得我   哈哈 ~

家姐工人同我哋 Share 沙爹牛肉米   實在太好啦   其實我都食唔落一半   家姐工人好食得㗎   佢已經食咗早餐   不過我覺得佢鍾意食嘢都好   起碼開心先食得落嘢嘛 ~


家姐超勁鍾意食鮮油多㗎   所以特登買比佢食   佢見到勁開心呀   我話頭先都好驚牛油會溶   但又唔想比妳知係鮮油多   哈哈


食完早餐就同 Berry 影下相   又狂攬下佢   之後工人又食香蕉片   我都忍唔住話妳又食 ?!?!   佢都喺度笑   我自問都係大食   但都食唔落香蕉片 ~

最鍾意睇全盒


里奧大人同事嘅老婆畫㗎   其實仲有其他小動物   但里奧大人見到八哥就即刻拎   話老婆家姐好鍾意八哥   呢下超級讚   哈哈


家姐都好鍾意車銀優㗎   係佢介紹我睇女神降臨同埋聽 ONE    哈哈


前面牛耳係厚身嘅   我覺得似牛脷蘇味道   甜甜地咁呢   家姐話覺得好好食   今朝特登再去街市買比我   但居然無哂   佢話簡直晴天霹靂   好唔開心呀   笑死啦   我話無咪無囉   我一個人都食唔到咁多啦   之後佢買咗角仔同薄身牛耳   我話要 6 隻角仔同小小牛耳夠喇   如果唔要呢   佢又唔開心   以為唔鍾意食   因為佢特登買嚟同我 Share 呢


上星期六買比家姐嘅香蕉   到依家都仲係咁鬼樣色   不過我同家姐講話應該食得㗎喇   因為我屋企嗰啲都係咁   哈哈


估唔到咁高血壓   我之前上壓係 12X 咋喎   但心跳就不嬲都係 76-80   個個中醫西醫見到我心跳數字就好驚㗎   哈哈   呢個血壓計係家姐同事送嘅   但唔知呢個牌子準唔準呢 ?!


家姐比咗 3 底糕比我   我仲喺佢屋企拎咗把新刀同兩隻碟呀   真係慳番買刀錢   哈哈 ~

咁樣食零食   懶到咁



無啦啦又咬玩具   以為自己仲好細咩


話佢嘅時候   佢眼定定咁



唔想聽我講嘢呀 ?!   哈哈哈哈


里奧大人今朝去 Check 牙   咁 20 分鐘就搞掂   所以佢 12 點半都番到屋企   但我話 1 點左右先走呢 ~

買埋 Lunch 就即番屋企   無諗過 3 底糕咁重   哈哈 ~

比錯咗雞堡   怪唔得阿花問係咪食菠蘿嗰款啦


個杯好靚


八珍嘅蘿蔔糕 & 芋頭糕   仲有 1 底係榮華嘅臘味蘿蔔糕


Berry 今日要食杜虫藥   所以家姐番到屋企即刻餵佢食   之後就出街   再番到屋企嘅時候   家姐比零食比 Berry   但佢擰轉面唔彩家姐呀   但姐夫同工人餵佢食   佢又食呀   笑鬼死   所以家姐都話自己好慘   對佢好之嘛   咁都嬲佢   我話等如當年我帶豬豬洗牙   之後即去旅行啦   5 日之後   我番到屋企   佢唔彩我呀   我仲諗住 5 日咁耐   咩都唔記得啦   哈哈 ~

食完又大清潔廚房   又認真睇下屋企有幾多罐頭   我唔想又重覆買呀 ~

搞掂哂就抖下   不過今晚唔駛番學   所以想煮飯 ~

今晚煮得好耐咁   要 7 點先開餐呀 ~

是日懶餐 - 魚香茄子 + 泡菜丸子

魚香茄子 - 買咗 3 份幼茄子   其實份量都多   不過唔想再留啦 ~

泡菜丸子 - 1 條茄子 + 上次整咗嘅丸子   加埋泡菜就搞掂 ~

洗埋碗即開機洗衫   再大清潔廁所   之後沖涼休息喇 ~

今晚睇 Youtube   又 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言