2022年1月28日星期五

西洋菜餃 (外賣) @ 屋企 ( 28-JAN-2022 )



仲有尋晚食剩嘅雲吞


( 28-JAN-2022  FRI )

感恩一覺瞓天光   但起身有難度   呢啲天氣好想繼續瞓呀   哈哈 ~

第一時間將啲免治豬肉分開一袋袋   之後再放番入冰格   襯仲未完全解凍哂 ~    

買埋雞骨草就番工   今朝早餐係奶醬多 ~

家姐問咖啡定奶茶   我打 "啡少她"  之後再打 "奶"   其實我係想打 "啡少奶"   家姐話以為我鬧人   少字真係要好小心打   哈哈哈哈   佢自己都話一路打一路笑


我依家戴 KF94 口罩   溫總話佢戴咗之後仆落樓梯   西瓜話阿虫大肚行樓梯都唔會咁啦   肥仔豪即刻話大肚就唔行樓梯啦 ?!?!   呢下好笑   反應好快呀下 ~

菇場唔忙啦   又 Hea 住過 ~

Lunch Time 行咗一陣咋   因為我無帶遮   所以買完墨丸米都即番菇場喇 ~


忙咗陣又 Hea 過   尋晚浪費哂啲免治豬肉   所以放工要再去買過 ~

放工又要去街市買 1 斤免治豬肉   順便買埋金沙骨   上次無貨   感恩今晚買到 ~

最後買多 3 個紅火龍果同西洋菜餃就番屋企喇    好鬼重 ~

番到屋企都預備晚餐   今晚 7 點幾開餐   因為里奧大人晏咗放工   咁我都唔駛咁趕 ~

是日懶餐 - 西洋菜餃

西洋菜餃 - 又食餃子喇   所以問里奧大人食唔食先 ?!   佢食先買   呢間嘅餃子就大隻啲   同埋貴好多呢 ~

洗埋碗就沖涼休息   里奧大人 10 點開會   開到 11 點半   真係好夜囉 ~

再整埋其他嘢   我同佢 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言