2022年1月11日星期二

蒜蓉蒸龍脷柳 + 蠔油燜冬菇豆卜 + 燒汁焗鯖魚 + 菜心苗拼菠菜 ( 11-JAN-2022 )






( 11-JAN-2022  TUE )

尋晚瞓到半夜   個喉嚨又痛   激死我喇   嗚嗚 ~

我最驚係咳完又感冒   感冒完又咳   因為好耐之前係咁   咳咗成個月呀   呢個時勢咳一咳   真係係人係鬼都驚咗妳了 ~

早餐食麥芝蛋包   因為唔熱氣   哈哈 ~


菇場忙呀   不過慢慢做   個人唔在狀態咁 ~

Lunch Time 出去買 6 個木瓜   再去買菜   想買湯飯又無   咁買照燒豬扒意粉   聽到兩次叮一聲   咁即係微波爐啦   我唔會再買了   次次食完叮嘢   我喉嚨好似會腫腫哋咁   今次食完都係咁   唉 ~


仍然忙呀   真係一路中眼瞓一路做   戴帶住口罩又流鼻水先煩   一係鼻塞   真係勁辛苦 ~

放工即走   同里奧大人同步番到屋企 ~

已經 6 點幾   要快快手預備晚餐喇 ~

是日懶餐 - 蒜蓉蒸龍脷柳 + 蠔油燜冬菇豆卜 + 燒汁焗鯖魚 + 菜心苗拚菠菜

蒜蓉蒸龍脷柳 - 星期日醃咗   今晚點都蒸嚟食囉 ~

蠔油燜冬菇豆卜 - 又係星期日燜定   不過其實嗰日都唔舒服   所以都預咗今次燜得無咁入味呢 ~ 

燒汁焗鯖魚 - 我次次拎多一樣嘢解凍   就會有一日無煮   即係一晚要食兩晚嘅餸   今晚就係咁喇   唉 ~

菜心苗拚菠菜 - 之前剩番 4 棵仔菠菜   今日特登買多 Pack 菜心苗   晚餐都係多啲菜好 ~

洗埋碗就開機洗枱布   想洗好耐   今晚了咗心事   哈哈 ~

沖埋涼都休息   感恩 11 點唔夠就開始眼瞓   希望瞓得好啦 ~

沒有留言:

發佈留言