2022年1月7日星期五

秀珍菇炒牛板腱 + 菜心苗 + 自家制麵包 ( 7-JAN-2022 )





( 7-JAN-2022  FRI )

感恩一覺瞓天光   可能天氣涼涼哋   瞓得好舒服   哈哈 ~

早餐食麥芝蛋包   好耐無食   覺得勁好味 ~


菇場忙呀   其實我真係鍾意忙多過 Hea   感覺似番工多啲嘛 ~

Lunch Time 出去買菜   再周圍行陣就番菇場喇 ~

今日食 Flakes + 乳酪   我話乳酪就過期   阿齋話成日都聽妳話啲嘢就過期   買番嚟嘅時候又唔食   哈哈   開始越來越了解我咁喎 ~


仍然忙   好快放工 ~

今晚里奧大人 6 點幾番到屋企   但我仲未煮完   咁今晚佢 9 點開會   都唔可以去徑步   所以叫佢沖涼先呢 ~

是日晚餐 - 秀珍菇炒牛板腱 + 菜心苗 + 自家制麵包

秀珍菇炒牛板腱 - 尋晚特登剩番半包迷你秀珍菇架   今晚只用牛角燒汁   唔想又好似同尋晚一樣色呀   哈哈 ~

菜心苗 - 呢份菜只係 $3.3 咋   份量唔太多就好喇   因為仲有節瓜呢 ~

自家麵包 - 今晚食唔落呀   又要留番了   明明新鮮都變隔夜   嘻嘻 ~

洗埋碗就做家務   依家諗住逢星期五都唔徑步   做下屋企嘢   咁我星期日可以盡情休息 ~

我叫里奧大人睇住開間開會   之後話改到 10 點開會   都好夜下噃 ~

今晚抹屋同埋執個廚櫃   成日想執又的唔起心肝   今晚終於搞掂   勁開心呀 ~

8 點做到 9 點半   要停喇   哈哈 ~

開機洗衫就沖埋涼   之後真係要休息 lu ~

里奧大人 10 點開會   差唔多 11 點先開完   仲要整其他嘢   所以我 11 點半都瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言