2022年1月20日星期四

涼拌海蜇 + 蘭州牛肉手拉麵 + 老壇酸菜魚飯 (外賣) @ 屋企 ( 20-JAN-2022 )

涼拌海蜇 ($29) - 海蜇超級勁林   我覺得勁難食


蘭州牛肉手拉麵 ($48) - 都 OK


老壇酸菜魚飯 ($60) - 食食下覺得好辣   我仲以為係頭先食麵嘅湯   之後里奧大人又話好辣呀   咁即係酸菜魚係辣   上次唔辣㗎喎


( 20-JAN-2022  THU )

尋晚半夜發惡夢大叫   嚇到里奧大人拍醒我   佢今朝話我發出嘅聲   好似牛叫聲   叫咗 3 聲之後先再大叫   我話因為夢中大叫唔到   所以一開到聲就大叫呀 ~

早餐食奶醬多   勁呢   哈哈哈哈 ~


菇場勁忙呀   個人真係當堂精神哂 ~

Lunch Time 出去買 3 樽念慈奄   屋企本身有 2 樽   但里奧大人已經差唔多飲哂   今日必須要補貨啦   喉糖又食剩 1 Pack   又要再買多 2 盒   最後買埋豬頸肉重慶酸辣紅薯粉就番菇場喇 ~


菇場又唔忙啦   真係同 8 卦阿花傾偈過日晨咋 ~

放工即走   因為約咗 6 點 15 分剪髮   不過我 6 點前去到都可以剪   所以好快就剪完 ~

我今次將啲留陰剪到齊輯輯   勁似細個嘅髮型   哈哈 ~

里奧大人啱啱放工   咁我要去買 1 斤免治豬肉   但唔想拎住個膠袋咁核突   所以又買多 1 斤豆苗   其實呢兩晚都唔煮佢囉 ~

買埋晚餐就番屋企   同里奧大人同 Lift   即刻叫佢幫手拎呀   份晚餐真係好鬼重 ~

食完抖到 8 點就去徑步   之後買埋零食比阿花就番屋企 lu ~

開機洗衫就沖涼   睇 Youtube   今晚 11 點幾先眼瞓 ~

沒有留言:

發佈留言