2022年1月24日星期一

滑蛋粟米魚塊 + 菠蘿咕嚕肉 + 叉燒拚燒鴨 (外賣) @ 屋企 ( 24-JAN-2022 )

里奧大人話要食粟米魚塊   真係好少何   哈哈




加咗無餡湯丸   當堂飽到上心口   哈哈哈哈


( 24-JAN-2022  MON )

天陰陰加上落毛毛雨   呢啲天氣真係勁唔鍾意呢 ~

早餐唔駛諗咁多   仍然奶醬多   哈哈哈哈 ~


菇場忙呀   但個人真係比較攰 ~

Lunch Time 出去幫里奧大人公司拎嘢   之後再買牛腩河番菇場食 ~


買比阿齋㗎   佢開心到痴咗線   哈哈


船頭特登過嚟話我剪完頭髮後生咗   真心覺得髮型真係好重要   哈哈 ~

仍然忙呀   但長命功夫長命做   所以都係放工即走 ~

里奧大人話今晚咁早番到屋企   唔好煮喎 ~

咁我買埋外賣就番屋企   可以即開餐其實係開心嘅   哈哈 ~

食完抖陣就整無餡湯丸   因為包糯米粉已經過期一星期   見無唔妥就整埋去啦   不過聽晚先再整   之後放入冰格可以慢慢食 ~

我好肯定買嘅時候係成年先到期   估唔到一年係咁快過   哈哈哈哈 ~

沖埋涼就睇 youtube   今晚到里奧大人喺電腦睇 ASTRO   仲聽歌聽到入哂神   之後叫我睇埋添呀   今晚佢睇得多過我   哈哈 ~

我話如果 ASTRO 有機會嚟香港開演唱會   我一定買貴飛同家姐一齊睇   之後會請假同 AROHA 一齊練習應援   里奧大人聽到都呆咗   哈哈 ~

今晚又 11 點幾先瞓   唔通真係要 11 點幾先有睡意 ~

沒有留言:

發佈留言