2022年1月25日星期二

洋蔥臘腸炒雞粒 + 紅燒元貝鮑魚豆苗 ( 25-JAN-2022 )




( 25-JAN-2022  WED )

感恩一覺瞓天光   即係里奧大人喉嚨好番哂   嘻嘻 ~

早餐食豬柳漢堡餐   好想食鹹嘢呀 ~


菇場忙呀   咁都好 ~

Lunch Time 行到老遠買富士蘋果   之後再買牛什米番菇場食 ~


忙咗陣又同 8 卦傾偈   講開積分   佢話 $5 得 1 積分   佢買咗 $100   我話好囉   有 50 積分   之後佢話乜呀   100/5 得 20 積分咋   哈哈哈哈   我簡直係數學天才 ~

準時放工   不過依家等好耐車呢 ~

番到屋企即刻預備晚餐   里奧大人 7 點番到屋企   不過要等多陣先食得呀 ~

是日晚餐 - 洋蔥臘腸炒雞粒 + 紅燒元貝鮑魚豆苗

洋蔥臘腸炒雞粒 - 前日食剩嘅臘腸加尋晚剩咗嘅薑蓉   見阿 mi 用薑蓉炒餸   我又跟下   估唔到好味呀   第時食唔哂薑蓉都唔駛掉   哈哈 ~

紅燒元貝鮑魚豆苗 - 里奧大人話做咩食鮑魚嘅   我話依家開罐 Cheap Cheap 鮑魚仔夠方便   我其實真係鍾意佢啲汁   但我買過鮑魚汁又覺得無咩味咁 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

晴晴 9 點打嚟   我話好開心會搵我呀   佢話: 妳係我舅母呀   聽到呢句好感動   同埋感覺自己輩份好高咁   哈哈哈哈

佢話訂細盤菜比我同父父   我叫佢慳番啲錢啦   佢話因為新年一年一次   不過最後都訂唔到   我話唔緊要   其實想話仲好啦   真係食唔哂呢   哈哈 ~

我開 Speaker 傾偈嘛   因為佢喺群組打嚟   咁都想比父父知道傾啲咩   我哋都傾咗個幾鐘   因為佢嗰邊已經 12 點幾   我叫佢快啲瞓喇 ~

咁收線之後   里奧大人話居然無搵佢   我話開 Speaker 都知你喺度啦   晴晴講佢做嘢都好搞笑   依家考試讀書考試讀書   我叫佢一定要有時間休息啦   唔好要我擔心啦 ~

今晚又 11 點半先瞓   呢排好夜瞓   嚟緊真係要 11 點好瞓 ~

沒有留言:

發佈留言