2022年1月15日星期六

馳名狗仔粉 & 細雜燴 & 魚肉燒賣 (外賣) @ 屋企 ( 15-JAN-2022 )





( 15-JAN-2022  SAT )

感恩一覺瞓天光   食咗藥真係好好瞓   如果唔駛番工   應該可以瞓到 11 點   哈哈 ~

但依家到里奧大人喉嚨痛   佢話我應該好番   因為傳染咗比佢   但我話我星期一已經無喉嚨痛喇噃   呵呵 ~

早餐食腿蛋治   我覺得好肚餓呀 ~


呢排唔舒服都無徑步   腳板底真係唔痛喎   唔通之前真係勞損 ?!   好番再徑步   睇下點樣先 ~

菇場唔忙啦   成個場靜英英 ~

放工去買午餐   等埋里奧大人番嚟就可以開餐 ~


食完都係睇 Youtube   里奧大人喉嚨仲係唔舒服   所以佢食完都瞓陣 ~

我今日都唔食藥喇   唔想上堂洽眼瞓 ~

里奧大人起身問我一陣食咩 ?!   我話要番學喎   佢話唔記得添   哈哈   好在我記得 ~

差唔多 5 點就沖涼洗頭   等個人精神啲   之後出發番學喇 ~

感恩上堂都精神   唔係就追唔上了 ~

今晚早咗放學   買埋晚餐就番屋企喇 ~

食完再抖陣就開機洗衫   沖完涼就休息   呢排成日要沖好熱嘅熱水涼   咁代表真係唔舒服   希望快啲好番啦 ~

睇多陣 Youtube    差唔多 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言