2022年1月9日星期日

蒜蓉蒜龍脷柳 + 白魚蛋拚菠菜 ( 9-JAN-2022 )




( 9-JAN-2022  SUN )

今朝 8 點 15 分起咗身   喉嚨又唔痛   咁刷牙洗臉啦   之後睇陣 Youtube 又覺得好似有啲眼瞓   所以又瞓番   真係第一次咁 ~

瞓到 9 點半要起身   因為諗住番教會   但最後都係唔番喇   無啦啦喉嚨又有啲痛 ~

感恩我無發燒   但都即刻用鹽水漱口   又食必理痛   又食日本嘅成藥   我都覺得搞到自己神經衰弱呀   反而里奧大人就唔驚   因為知我無發燒無頭痛   叫我唔駛咁驚驚青青   哈哈 ~

10 點整完早餐   都驚到無胃口食   差唔多 12 點先食一塊芝士包   其他留番夜晚先食 ~


網上崇拜之後就煲雪梨乾羅漢果茶   依家咩潤喉嘢都要飲呀   哈哈哈哈 ~

叫里奧大人放工就買外賣番屋企   差唔多 2 點半先開餐 ~

里奧大人話做咩着晨褸   佢話覺得我肯定好唔舒服   我話驚攝親條頸   其實我已經熱到成身好慶   哈哈 ~


感恩做快測係陰性   咁我當堂無咁擔心呢 ~

食完都休息喇   里奧大人 4 點瞓晏覺   不過我又唔眼瞓 ~

差唔多 5 點就開始眼瞓   又瞓咗半個鐘   唔錯唔錯 ~

6 點開始燜餸   之後就煮晚餐喇 ~

是日懶餐 - 蒜蓉蒜龍脷柳 + 白魚蛋拚菠菜

蒜蓉蒜龍脷柳 - 第一次咁蒸   估唔到都好味喎   又簡單先開心嘛   哈哈 ~

白魚蛋拚菠菜 - 終於食埋幾粒白魚蛋   依家冰格太多嘢   想咩都清咁啲呢 ~

洗埋碗就沖涼   里奧大人沖咗杯念慈奄比我   飲完個喉嚨真係無咁痛   點解我唔早啲飲呀 ~

今晚飲咗 2 杯   喉嚨真係無咁痛   念慈奄果然堅料   哈哈 ~

睇 Youtube 睇到 11 點都瞓覺   希望唔好再喉嚨痛啦 ~

沒有留言:

發佈留言