2022年1月21日星期五

豬肉水餃福字麵 + 芝士香腸飯 + 鹹蛋菠菜 + 七味粉椰菜 ( 21-JAN-2022 )






頂爺整咗蝦片比我   但里奧大人話唔我喉嚨唔舒服   叫佢唔好比   之後頂爺再問里奧大人   如果好番之後食得唔得 ?!   里奧大人話咁就得呀   所以頂爺話想比我   哈哈   太有我心了


( 21-JAN-2022  FRI )

感恩一覺瞓天光   不過瞓瞓下其實都覺得凍 ~

呢排朝早起身都流鼻水   煩死 ~

今朝好餓呀   早餐要食芝腿治烘底 ~


肥仔豪話我髮型似小丸子   呢下好笑 ~

但真係好搞笑   個個同事都覺得我今次個頭型好得意   其實我次次剪啲陰   佢地都覺得好新奇   因為佢哋唔夠膽剪到咁短   哈哈 ~

菇場忙到爆炸   但行來行去有啲攰 ~

Lunch Time 出去行下   去 759 買咗啲麵同餅乾零食   真係好耐無買嘢咁喇 ~

最後買鯪魚球米就番菇場喇   已經 12 點 20 分   要快快腳行呢 ~


忙到 3 點幾就搞掂哂   8 卦話我呢排好興講: 都係  又係   咁我話答人係咁㗎啦   唔係點答呀 ?!

放工即走   同里奧大人一班車   佢話叫外賣   我話唔好啦   屋企有好多嘢要清埋去呀   所以番到屋企都要即刻預備晚餐了 ~

是日晚餐 - 豬肉水餃福字麵 + 芝士香腸飯 + 鹹蛋菠菜 + 七味粉椰菜 

豬肉水餃福字麵 - 好耐無煮福麵   因為好耐之前買福麵   未到期都已經食到陣油益味   好在依家無呢個問題出現咋 ~

芝士香腸飯 - 尋晚食剩嘅白飯   咁加多幾條腸仔啦   喺 759 買嘅芝士腸仔   我覺得係無厘味道   所以我想快啲食哂去呢 ~

鹹蛋菠菜 - 加咗兩隻千年鹹蛋   好在無壊咋 ~

七味粉椰菜 - 有七味粉無咁齋   我又懶得整茨汁   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   本身諗住徑步   但都唔去喇   依家病毒好勁   加上天氣又濕濕立立   真係要好小心身體 ~

好邪呀   里奧大人問我嘢   之後我答: 都係嘅   之後佢話我好鍾意答: 都係嘅   我話今朝 8 卦先咁講我   哈哈哈哈 ~

里奧大人 9 點 15 分開會   開到 11 點先完呀 ~

家姐喺其奧買比我嘅純黑芝麻軟糖   都好香芝麻味



同里奧大人傾多陣偈   差唔多 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言