2022年4月15日星期五

豆腐蒸豬肉 + 青紅蘿蔔粟米栗子螺頭湯 ( 15-APR-2022 )




( 15-APR-2022  FRI )

尋晚瞓到 4 點幾熱哂  條頸係濕哂呀   所以即刻起身沖涼   之後里奧大人話開冷氣瞓呀 ~

瞓到 9 點幾都醒   一連放 4 日假期實太開心   基本上我呢 4 日都唔會出街㗎喇 ~

放假就喺屋企整早餐啦   唔駛里奧大人滕來滕去 ~


食完早餐就抖下   里奧大人就做公司嘢   我就熨 3 機衫當運動   之後再煲湯   搞掂哂即沖涼 ~

我鍾意將湯料切到一粒粒   咁樣易食啲   以前直頭拻成條粟米粒   但依家唔會   因為真係好嘥時間   哈哈


2 點唔夠都食午餐   咁蒸燒賣就最方便   只係洗一個煲同一隻碟   哈哈 ~


里奧大人 3 點幾瞓覺   我本來唔眼瞓   但睇睇下 Youtube 都瞓着咗 ~

正想起身   里奧大人同事打嚟   好在唔係瞓緊打嚟咋 ~

今朝熨衫 "辣" 到   當堂已經勁痛   其實 "辣" 到唔夠 2 秒就已經咁   里奧大人已經幫我搽俄羅立英   但其實應該搽寶膚寧先啱   哈哈


佢咁嘅樣   應該好眼瞓  


6 點幾預備晚餐   但 7 點幾先開餐   無諗過整一個餸都咁耐   哈哈哈哈 ~

是日懶餐 - 豆腐蒸豬肉 + 青紅蘿蔔粟米栗子螺頭湯

豆腐蒸豬肉 - 盒煎炸豆腐過期   咁一定食啦   都係有加臘腸粒   里奧大人見我用把剪骨鉸剪臘腸粒   佢話做咩唔用細把啲嘅鉸剪   我話唔駛喎   都習慣咗 ~

青紅蘿蔔粟米栗子螺頭湯 - 又可以飲 3 晚   難得有時間就煲下湯呢 ~

8 點先食完飯   洗埋碗再抖到 8 點 45 分都跳舞 lu ~

沖埋涼就休息   睇電視睇 Youtube   好快又到 11 點幾   係時候瞓覺了 ~

沒有留言:

發佈留言