2022年4月26日星期二

黑椒豬扒 + 福花 ( 26-APR-2022 )




尋晚食剩嘅豬扒通粉   我今晚焗熱食


( 26-APR-2022  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   所以鬧鐘未響都醒 lu ~

今朝望出街都好猛太陽   但估唔到落到街又有啲涼風 ~

早餐食奶醬多啦   基本上唔會特登諗想食啲咩   嘻嘻 ~


菇場唔忙呀   可以 Hea 過 ~

阿花代購薯片   佢又比咗 2 筒我呀   之前佢已經送咗豉油 + 護眼 Jelly + 洗面乳 + 燒酒原子筆 + 洗頭水比我㗎喇   所以我成日話佢次次買嘢都有嘢益我   哈哈


Lunch Time 去一田行下   又見到船頭同阿花   依家天氣熱   行下超市最好   之後我買埋澳洲洋蔥同三文魚骨就走喇 ~

再周圍行陣就買燒賣+炒麵   好在可以買 5 粒燒賣   因為 10 粒真係太多   但又好想食燒賣喎 ~


仍然唔忙啦   同阿花 Whatsapp 咗兩個幾鐘   估唔到我哋睇同事嘅睇法係一樣   咁就好啦   即係我無睇錯人   雖然我顛顛得得   但自問睇人都幾準   所以家姐同里奧大人都話估我唔到㗎 ~

放工即走   番到屋企又係即刻預備晚餐了 ~

諗住開餐   點知里奧大人電話響   由 7 點傾到 8 點鬆啲   好在我自己食咗先   同埋洗好哂嘢 ~

是日晚餐 - 黑椒豬扒 + 福花

黑椒豬扒 - 唔知煮咩醬汁   咁就黑椒啦   不過我無食呀   因為食埋碗通粉已經飽   但里奧大人掛住公司嘢   呢碟豬扒幾乎無食咁滯   咁聽晚再食啦唯有 ~

福花 - 我覺得兩日食一款菜都 OK   始終我只係就咁淥   食起嚟好悶咁   但我又唔會加肉落去炒   我成日覺得食菜係要清清地   我連油都唔落㗎   如果菜炒肉應該好味好多嘅   哈哈 ~

里奧大人食剩 1/3 碗米粉   佢係咁話食唔哂   我一手拎起碗米粉倒咗去   之後話唔好嘥時間 ~

因為我知佢傾完電話之後   肯定滿腦子都諗緊解決方案   就算眼睛望住電視   根本唔係睇   食得又慢仲更加知佢不斷諗緊點鮮決   所以我頭先見佢拎手機   我叫佢 Send 完就快啲食   唔好阻我洗碗   雖然佢話佢洗   但我話我執你手尾仲煩   寧願你快啲食完好過呢 ~

洗完碗就開機洗衫   之後都即刻跳舞喇   抖多陣就沖涼 lu ~

里奧大人同事請佢食   佢話覺得好味   所以留比我食   睇完個蘋果   又嬲佢唔落   哈哈哈哈


睇電視睇到 11 點   居然覺得眼瞓   實在太好了   好想 11 點就會突然眼瞓   快快瞓覺呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言