2022年4月9日星期六

焗煙鴨胸 + 安東燉雞米線 + 菠菜 ( 9-APR-2022 )




( 9-APR-2022  SAT )

今朝瞓到 9 點半都起身 lu   食完早餐就休息下先 ~


喺屋企真係更係要做下嘢先安樂   所以即熨 3 機衫   之後大清潔廚房同廁所   沖埋涼就真正休息 喇   因為好攰呀   哈哈 ~

睇 Youtube 等里奧大人放工   佢差唔多 2 點半先番到屋企   所以叫佢買 1 個下午茶就夠了 ~


我鍾意食有骨部分嘅   一定將有骨部分剪開   同埋好多時其實我都將啲肉剪到一件件   咁等里奧大人易食啲   但如果得佢自己食豬扒呢   佢就唔會咁有心機   哈哈   所以佢見到就好開心話: 妳切到一件件咁好嘅 


食完又睇下嘢   睇 IG 知道 MJ 喺 ASTRO 2022 AROHA Festival "GATE 6" 宣佈 5 月 9 日入伍   我跟住佢喊咗添   仲諗住 5 月 CB 齊人添   嗚嗚 ~

里奧大人見我喊   佢好驚咁幫我抹眼淚   之後繼續睇討論區留言又喊   不過佢哋仲勁   係喊到收唔到聲   所以好感動佢哋咁支持 ASTRO ~

最搞笑里奧大人叫我唔好睇啦   睇一次喊一次   我話唔得喎 ~

今晚 6 點唔夠都預備晚餐   慢慢整得來   都要 6 點 45 分先開餐呢 ~

是日晚餐 - 焗煙鴨胸 + 安東燉雞米線 + 菠菜

焗煙鴨胸 - 今晚煮方便餸   因為諗唔到煮咩   哈哈 ~

安東燉雞米線 - 之前食剩好多湯汁   所以特登煮米線   真係越食越辣   呢個醬汁會再買   我覺得佢都幾百搭 ~   

菠菜 - 又買菠菜喇   今次只係蘸煲仔飯豉油就算呢 ~

洗埋碗就沖涼   睇下 Youtube 又 11 點幾   係時候瞓啦 ~  

沒有留言:

發佈留言