2022年4月7日星期四

安東燉雞膇 + 菜心苗 ( 7-APR-2022 )




( 7-APR-2022  THU )

感恩一覺瞓天光呀   里奧大人嘅鬧鐘都未響   我都醒咗添呀 ~

見早咗起身   咁幫里奧大人搽麵包啦   無咩幾何咁好   哈哈 ~

早餐食奶醬多   今朝想食鹹嘢   但又真係唔餓   最後都係食番奶醬多 ~


菇場唔忙   所以仍然做 Filing ~

Lunch Time 一到即出去買紅蘿蔔   之後再行咗半個鐘   難得有太陽想行下 ~

諗唔到食咩好呀   所以番菇場食油揚烏冬算喇 ~


仍然唔忙呀   傾下偈又到 4 點半放工 ~

番到屋企沖完涼都要預備晚餐   里奧大人 6 點幾番到屋企   沖埋涼可以即開餐 ~

是日懶餐 - 安東燉雞膇 + 菜心苗

安東燉雞 - 之前喺韓印紅買咗包安東燉雞醬料包   所以特登醃雞膇   同埋買紅蘿蔔同洋蔥   估唔到個汁都幾辣   好在我加多咗水咋 ~   

菜心苗 - 食埋呢半斤  又要諗下食咩菜好了 ~

洗埋碗就沖涼   我膝頭哥仲痛   所以里奧大人唔準我跳舞   仲好主動幫我開機做按摩添呀 ~

按完腳就整麥芽糖餅乾   之前唔記得買咩送包芝麻餅   我以為 4 月頭到期   但其實 4 月尾   里奧大人話都差唔多啦   哈哈   就係因為包餅而特登買麥芽糖囉 ~



今晚 11 點直頭好眼瞓   實在太好喇   好想喺呢個時間瞓覺呢 ~

沒有留言:

發佈留言