2022年4月28日星期四

水餃拚雲吞 (外賣) ( 28-APR-2022 )




( 28-APR-2022  THU )

雖然半夜去咗一次廁所   但都好快瞓得番 ~

又係鬧鐘未響都醒咗   不過我唔會起身住架  我會等里奧大人鬧鐘響先起身 ~

今朝真係想食其他嘢喇   所以去麥記買早餐   同事們見到份麥記早餐覺得好出奇   哈哈 ~


菇場唔忙啦  不過無咩心機   因為我最憎係呢一日 ~

媽咪唔經唔覺都走咗 6 年   但成日覺得走咗無耐咁   同埋我間唔中都發夢見到媽咪   所以有時起身真係諗緊   媽咪係咪真係走咗 ?!

Lunch Time 出去買菜   之後再買牛腩河番菇場慢慢食   真係要慢慢食架   依家天氣熱再食熱嘢   好容易成身汗呢 ~


仍然唔忙   呢個世界好在有 Skype 同 Whatsapp   唔係我會悶瓜咗   哈哈 ~

菇場呢兩個月開始派 KF94   其實我上年已經用緊 KF94   因為我戴風琴式口罩會爛臉   所以家姐買咗好多比我   其實幾個同事見我用   佢哋都想用   所以 Admin 都開始轉款呢


放工去超市買紙包奶茶   本來諗住飲完就算   但都係唔想日日飲咖啡   所以就買囉 ~

番到屋企就開機洗衫   之後再大清潔屋企   抖陣再飲碗湯 ~

諗住跳 2 part 舞   但里奧大人放工   所以跳 1 part 就要煮晚餐了 ~

里奧大人 9 點左右先番到屋企   要即開餐喇 ~

佢話點解我會一齊食嘅 ?!   因為佢以為我已經食咗呀   同埋可能覺得咁夜食又無發脾氣   哈哈 ~

是日懶餐 - 水餃拚雲吞 (外賣)

水餃拚雲吞 (外賣) - 之前買㗎喇   所以今晚食埋啦 ~

洗埋碗抖陣再跳 1 Part 舞   之後即沖涼喇   因為趕住要睇電視   哈哈 ~

今晚 11 點幾都自己瞓先喇   里奧大人就睇多陣書先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言