2022年4月20日星期三

蕃茄雞肉長通粉 + 粟米蛋花湯 ( 20-APR-2022 )




( 20-APR-2022  WED )

呢兩日都涼涼地   都唔駛開冷氣瞓覺   尋晚跳完舞之後都唔駛開風扇   如果成日天氣都涼涼哋就好   慳好多電費㗎   哈哈 ~

早餐食奶醬多   好味好味 ~


菇場忙呀   我最怕計數   所以次次做完要 Check 多次   呢下先用最多時間 ~

Lunch Time 出去行陣買啲零食   之後再買粉果炒麵番菇場慢慢食 ~


買咗啲零食   不過只係留番馬仔喺菇場食   我勁鍾意食蔬果脆條   不過貴   所以唔會成日買   但有消費劵就豪一次   哈哈哈哈   


里奧大人突然 Whatsapp 話頭痛   所以晏畫要番屋企休息   搞到我又好擔心 ~

仍然忙   感恩終於做哂   唔駛成日心掛掛 ~

放工準時走   番到屋企沖埋涼就即煮晚餐 ~

是日晚餐 - 蕃茄雞肉長通粉 + 粟米蛋花湯

蕃茄雞肉長通粉 - 醃咗 2 晚嘅雞柳   今晚都要煮埋去㗎喇   今次都係用現成蕃茄醬汁   真係覺得自己好懶   哈哈 ~

粟米蛋花湯 - 無哂菜喇   所以開罐粟米湯   但其實都要開下罐頭湯   唔係又擺到過期就慘了 ~

洗埋碗就開機洗衫   抖到 8 點半就自己跳舞喇 ~

沖涼之後就睇電視   今晚完全無睇 Youtube   因為比較攰   知道自己一睇又會博命睇   我都係想早啲瞓 ~   

里奧大人 10 點半都瞓覺   我 11 點都瞓了 ~   

沒有留言:

發佈留言