2022年4月23日星期六

鹹魚肉餅飯 + 雞扎 (外賣) @ 屋企 ( 23-APR-2022 )



( 23-APR-2022  SAT )

今朝要番工啦   但真心好唔想番工   哈哈 ~

其實我可以瞓到 8 點先起身   不過食完早餐就要即開工   我都係唔想咁趕   所以同平時一樣時間起身呢 ~

我一入門口   見到西瓜喺 Pantry 出來   原來佢早我一步 lift 嚟咋   依家睇嚟我都唔好咁早番喇   我唔想企喺度等開門呢   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   星期六要食飽啲 ~


阿爽隔住條河傾偈   之後阿齋話點解見到我 ?!   比佢咁講   以為我番錯工   但我都見到阿花啦   所以肯定無番錯 ~

我話其實番錯無問題啦   我好鍾意星期六番工   唔番真係唔慣   之後佢哋又笑又嘈嘈閉   阿花直頭話好唔鍾意喺公司見到自己   呢句好笑   哈哈哈哈 ~

今日全程同阿花 Whatsapp   無諗過傾咗咁耐   唔怪我我眼濛濛咁啦   所以你話星期六係咪唔駛番工最好   因為全場得西瓜一個人做嘢之嘛 ~

放工即走   買埋午餐就番屋企 ~

我買脆辣雞腿包   但比咗呢 2 件雞   我本身諗住去換番個包   但里奧大人話食唔哂通粉   叫我幫手食   所以唔去換喇   但最後我都無食呢 2 件雞   只係食哂薯條 ~

家姐問我呢 2 件雞幾錢 ?!  我話咩名堂都唔知   所以唔知幾錢喎   哈哈哈哈 ~



咁我飲可樂   但我一定唔會少冰   因為咁樣會好甜   同埋我又飲好耐   無汽再加勁甜   我其實唔會飲   但無少冰就會飲到   里奧大人幫手飲咗半杯   佢話飲完好似好啲   可能佢個人缺少糖份呀 ~

因為屋企無哂汽水   我問里奧大人要唔要買啲 ?!   佢居然話要   我其實之前買咗 2 Pack 汽水   佢一見到就話唔好飲咁多   其實我都唔係飲好多   因為最後有幾罐都擺到過期呢 ~

里奧大人食完嘢再食藥   之後都瞓覺   如果起身覺得身體 OK 就會番工 ~

我就大清潔屋企同熨 2 機衫   里奧大人 3 點幾起身   話可以番工   咁我就繼續拖地再大清潔廁所   沖埋涼就休息休息 ~

原來已經 5 點幾   我以為自己睇錯   啲時間係咪過得咁快呀 ?!

里奧大人 7 點幾番到屋企   今晚我唔煮喇   叫里奧大人買外賣算喇 ~

我今晚唔跳舞呀   頭先無啦啦搞肚痛 3 次   唔知係咪食咗杯乳酪   里奧大人即刻問係咪過期 ?!   哈哈哈哈   我話 5 月先到期呀 ~

沖埋涼就睇 Youtube    又睇到 11 點幾都瞓   不過聽日可以瞓到自然醒 ~

沒有留言:

發佈留言