2022年4月25日星期一

蒜蓉豬扒通粉 + 福花 + 蕃薯糖水 ( 25-APR-2022 )



呢碟係星期六食剩嘅炸雞 & 兩個細嘅提子包 + 今朝里奧大人食剩嘅油多 




( 25-APR-2022  MON )

尋晚半夜又搞肚痛   之後又瞓得唔好   今日仲星期一添   希望飲完咖啡好啲   哈哈哈哈 ~

早餐食奶醬多   尋晚睇肉肉嘅片   真係越睇越餓   之後我同里奧大人話聽朝要食腿蛋治   里奧大人話唔係食麵餐咩 ?!   我話麵餐又太飽啦   食完中午真係唔駛食了 ~


菇場唔太忙   可以靜靜地過   哈哈 ~

里奧大人都估唔到我鍾意 Iron Spider   我話呢個頭大大幾得意吖   當初諗住去旅行拎佢出來影相   但次次影完一次就無再影   所以我拎番菇場擺好過


里奧大人今朝居然 Whatsapp 話好掛住我   真係好少有   佢話好多時佢起身   我都會喺佢隔離   因為我未起身住   今朝佢起身   我唔喺隔離話唔慣喎 ~   

Lunch Time 出去買菜同蕃茄薯仔   再買無味粉拉麵同 2 包豬肉乾就番菇場 ~

今日食杯麵   唔知點解突然好想食   其實咁都好   唔係一陣又擺到過期 ~



仍然唔忙啦   所以放工即刻走人 ~

番到屋企都即刻預備晚餐   好在今晚都係煮簡單嘢 ~

是日晚餐 - 蒜蓉豬扒通粉 + 福花 + 蕃薯糖水

蒜蓉豬扒通粉 - 突然好想食蒜蓉汁   咁本身諗住煮米粉   但又唔想嘥咗啲汁   所以煮通粉   食剩半碟   聽晚再食 ~

福花 - 買咗一大個   又可以分兩餐食   唔錯唔錯 ~

蕃薯糖水 - 食埋聽晚就食完   感覺係咪好抵呢 ?!   哈哈哈哈 ~

洗埋碗抖陣就諗住跳舞   點知又嚟搞肚痛   之後成個人都無哂力啦   真係暈咁滯   呢三日啲腸胃真係麻麻哋 ~

沖埋涼就即刻休息   感恩里奧大人終於好番啦   之前肚屙又發冷   勁擔心啦   搞到我無哂心機 ~

今晚好攰呀   11 點鬆啲都即瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言