2022年4月10日星期日

冬蔭功扎肉 + 菠菜 ( 10-APR-2022 )




( 10-APR-2022  SUN )

尋晚搞笑呀   里奧大人一上床瞓   就問我係咪瞓得唔好 ?!   可能知我唔捨得 MJ   哈哈哈哈 ~

不過真係瞓得唔係咁好   8 點起身再瞓到 9 點   之後又再瞓到 10 點先起身   梳洗完就即整早餐喇 ~


食完早餐即睇 AROHA 留言   又令到我喊   因為好感動   真係咩料呀 ?!   追星追到喊   哈哈 ~

尋日做哂大清潔   今日可以盡快休息   所有沖埋涼就睇 Youtube 喇 ~

里奧大人 2 點左右放工   我話唔駛買午餐喇   我食尋晚剩嘅鴨胸同米線   再煮蟹捧黑椒牛丸泡菜拉麵就搞掂 ~


食完抖下就溫書只溫咗 1 個鐘   唔係咁集中到精神咁 ~

里奧大人瞓晏覺   瞓到 6 點先醒   咁我都開始煮嘢   不過唔係咁餓   所以煮泰國米粉算喇 ~

是日晚餐 - 冬蔭功扎肉 + 菠菜

冬蔭功扎肉 - 問里奧大人鍾意焗定煎 ?!   因為我驚佢熱氣   不過佢話煎都無問題   咁我就煎啦 ~

菠菜 - 呢次買嘅菠菜都有渣   所以要停下先再食 ~

洗埋碗   差唔多 9 點先開始跳舞   抖陣沖涼 ~

睇多陣 Youtube   今晚 11 點半都瞓   里奧大人就繼續睇書 ~  

沒有留言:

發佈留言